Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"

  • 528 Vastauksia
  • 189734 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #210 : 01.06.2011, 22:03:23 »
Repaint maalas mulle vähän muovia :D

ja moottorin pitäis olla porattu ja kampiakseli männät asennettu perjantaina ELK









Poissa T.K

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #211 : 02.06.2011, 20:24:03 »
Kadehdittavan nopeaa toimintaa, näyttää edelleen pirun hyvältä S*
Volvo 854 T5(R)-94 "mustikki"

Volvo 944(R) -93

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #212 : 04.06.2011, 15:46:59 »













Hyvältä näytää mutta projektissa vastionkäymisä jotka nyt voi pilata koko tämän kauden.

Sen verran voin sanoa että ottakaa kirjallisesti kaikki mitä ulkoistatte.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #213 : 04.06.2011, 16:34:06 »
hmmm O.o yks reikä puuttuu  ???

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #214 : 04.06.2011, 18:29:01 »
hmmm O.o yks reikä puuttuu  ???

Se on "ekokutonen" tai ylikokonelonen...

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #215 : 09.06.2011, 22:39:54 »
Sain periä Don:in vanha filtterilaatikko  :hg: vähän uutta maali ja sitten plexi päälle


Kampikammion tuuletus, hienoisti onnistuu kuvanotto :D


Kiitos IPD:n niin tämä on pakollinen ratkaisu.. mutta onneksi se parantaa vain kestävyyttä


Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #216 : 09.06.2011, 23:14:36 »

(Kuva poistettu lainauksesta.)


Joko olet hakenut paikallisesta varaosaliikkeestä rakotulkkeja sylinteripukien tilkitsemiseksi?

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #217 : 10.06.2011, 08:16:16 »
Joko olet hakenut paikallisesta varaosaliikkeestä rakotulkkeja sylinteripukien tilkitsemiseksi?

Oli harkinnassa ja mietinnässä...
mutta siitä luovuttiin.

Tuo oli joskus aikoinaan hyvä ratkaisu joka esim autotach teki valmistamilleen koneille.
Nykyisin ne eivät enää tee sitä!

täyttämällä nuo raot niin se kyllä "vahvistaa" lohkon mutta suurin hyöty siitä saa keskimmäiset kolme cylinteriä. Reunimmaiset eivät hyödy siitä yhtä paljon.

Laittamalla rakotulit sinne niin uhraa myös sen jäähdytyksen mikä tuo pieni rako antaa.
Jos olisin ajoissa ehtiny niin lohoka olisi "stiftattu". ennen porausta mutta nyt se on liian myöhään.

Mutta tuo lohko nyt kestää sen 500-600hv ehkä joten teho on pakosta rajoitettava siihen.

Lyhyt vastaus: Asiaa mietitty, enkä aio hakea... :D

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #218 : 10.06.2011, 09:05:03 »
Lainaus
Mutta tuo lohko nyt kestää sen 500-600hv ehkä joten teho on pakosta rajoitettava siihen.
Tää on hienosti ilmaistu.

Mutta asiaan,
ei se ihan noin pienestä rikki mene...neloskoneetkin sietää loistavasti tuon määrän tehoa, villien ruotsalaishuhujen mukaan kestävät nipussa vaikka ois KW:na tuo yo. määrä woimanpaskoo. Siis täysin vakio lohkolla.
Eli mun mielestä ainakin teit hyvän ratkaisun, kun jätit ne rakotulkit sinne kaupanhyllyyn.

Jos sitä woimanpaskoo ois tuloillaan noin niinkuin tulemalla niin antaa mennä vaan. Lohko teillä ei kyllä porsi yhtään mihinkään jos vaan säädöt yms. asiat on kunnossa. Ja tämä perustuu omakohtaiseen kokemukseen.
raw d

Poissa don

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • Ja siitä se ajatus sitten lähti
    • doninmaailma
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #219 : 13.06.2011, 11:54:21 »
...Jos sitä woimanpaskoo ois tuloillaan noin niinkuin tulemalla niin antaa mennä vaan. Lohko teillä ei kyllä porsi yhtään mihinkään jos vaan säädöt yms. asiat on kunnossa...

Juuri näin...säätöjen yms. kohdalla ei tulla tinkimään --> alan ammattilainen varmaankin huolehtii säädöistä.  ZuluR on miettinyt koneen kokoonpanon todella tarkkaan eli kaikki on kohdallaan. Mitään ei ole jätetty arvailujen varaan vaan kaikkien osien kesto on suunnitelu kestämään vähintään se 500-600hv. Poikkeus vahvistaa säännön eli loppukesä menee alitehoisella turbolla (kunhan auto saadaan nippuun). Finn-Turbon pojat tosin teki hyvää jälkeä/tulosta ahtimen kanssa, joten sekään ei ole "perus" 19T :o
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011, 14:27:49 kirjoittanut don »

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #220 : 13.06.2011, 20:57:55 »
Lainaus
Juuri näin...säätöjen yms. kohdalla ei tulla tinkimään --> alan ammattilainen varmaankin huolehtii säädöistä.
Asiaa 8)
raw d

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #221 : 15.06.2011, 22:33:39 »


Black satin



nykytilanne


ruutalle virtaa



Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #222 : 15.06.2011, 22:54:22 »
No hyi,
tota turbontapaista. Jostain mopoautosta sitten lainasitte.
Oisitte ny laittanu oikean turbon sinne, sullakin kun on vimosen päälle tehty alakerta jne. Tolla kukkopillillä ette pääse lähellekkään tuota 500hp tasoa.
Varmaan loppuu reilun 300 jälkeen tuo pilli, no eihän siinä jos kerran pieni on kaunista.
raw d

Poissa don

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • Ja siitä se ajatus sitten lähti
    • doninmaailma
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #223 : 15.06.2011, 23:01:04 »
No hyi,
tota turbontapaista. Jostain mopoautosta sitten lainasitte.
Oisitte ny laittanu oikean turbon sinne, sullakin kun on vimosen päälle tehty alakerta jne. Tolla kukkopillillä ette pääse lähellekkään tuota 500hp tasoa.
Varmaan loppuu reilun 300 jälkeen tuo pilli, no eihän siinä jos kerran pieni on kaunista.

 :)

vaihe 1: testaan, että kaikki pelaa kuten pitää + säätöä. Todennäköisesti tämä kesä (mopoautosta otettu ahdin, pitäähän jokaisessa volvossa muutama mopon osa olla)... vaiheen tavoite +300hv

Vaihe 2: isompi ahdin ja hieman jotain muutakin + säätöä ... vaiheen tavoite 500-600hv

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: ZuluR: 855R man -96 "Punainen kuolema"
« Vastaus #224 : 15.06.2011, 23:06:56 »
Kaikki on jo modattu jotta isompi turbo mahtuu sinne!.

tehotavoite ei ikinä ole ollu 500hv.
Kestävyystavoite on sitä vähintäin sitä luokkaa!!!!!!!!

 

RallyBaron  Samppasport