Antaako mittaristoon vikavaloa jolloin koodit saa luettua vaikka muististakin? Manuaali vai automaatti?
Tsekkailla kuntoa tai mittaillakin voi koneesta
- tulpat, vuodot ahtoputket ja cooleri, bensapainesäädin, pa-suodatin ja pa-pumppu.
- Jos laitettu vv - suodatin niin imm langan puhtaus ja likaiseen putsaus.
- Puolat liittimet ja johdotkin kunto ja puolasta tulpanpäästä onko halki sen kumitututin alta jolloin pääsee lyömään läpi. Muuten hajonneena puola antaa yleensä kyllä vikakoodin
- Putkisto auki eikä esim takapöntöstä villat irti ja tukossa, huomaa kyllä paikoillaankin kun vaikka kaveri nostaa kiekkaa ja pitää itse kättä putkenpäässä hönkiikö kunnolla puhuri vai tulee kuin lehmänhenkäys.
Moottoritukikumit, vetarit, jopa väljät pyöränlaakerit tai kierot jarrulevytkin voi vedättäessä täristää myös.
Omas s40 voimakasta tärinää tyhjäkäynnillä teki hajonneet moottorin alemmat etu- ja takakumitkin sekä vedättäessä lopussa ollut luistava kytkinkin.