Carcom Oy  Ateho

B20 ja öljyvuoto

  • 16 Vastauksia
  • 7348 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kulmave

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 41
  • www.vrcf.fi
Vs: B20 ja öljyvuoto
« Vastaus #15 : 20.03.2013, 17:38:43 »
Kuvassa oleva kampikammion tuuletus toimii mielestäni väärinpäin.
Oikeasti pitäis ottaa uutta ilmaa ilmaputsarilta öljykorkin läpi koneeseen ja puhaltaa kampikammionhöyryt imusarjaan uudelleenkierrätystä varten. Silloin tuuletus toimii ja kaasari pysyy puhtaana ja säädöt toimintakunnossa. Vai olenko ihan metsässä?

Poissa kimisetä

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 445
  • www.vrcf.fi
Vs: B20 ja öljyvuoto
« Vastaus #16 : 20.03.2013, 19:04:33 »
Kuvassa oleva kampikammion tuuletus toimii mielestäni väärinpäin.
Oikeasti pitäis ottaa uutta ilmaa ilmaputsarilta öljykorkin läpi koneeseen ja puhaltaa kampikammionhöyryt imusarjaan uudelleenkierrätystä varten. Silloin tuuletus toimii ja kaasari pysyy puhtaana ja säädöt toimintakunnossa. Vai olenko ihan metsässä?

Juuri noinpäinhän linkittämässäni kaaviossa homma toimiikin.

Joskus olen nähnyt korvausilman otetun suoraan ulkoilmasta mutta silloin suodattamatonta ilmaa pölyineen pääsee kampikammioon ja koneen imuun.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2013, 19:08:36 kirjoittanut kimisetä »
Volvohistoriaa vuodesta -83
144 DL -73, 145 express -71, amazon favorit -68, 360 GL -88, 360 GLT -88, 240 DL jenkkifarkku -88, 440 -94, Amazon -62 edelleen, PV544 -62, V40 -00
Ja pasha 142 museoauto

 

Futurez  Kulkukoira