Carcom Oy  Elekma

Amazonin sähköjen erot?

  • 9 Vastauksia
  • 2558 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Manowar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 42
  • www.vrcf.fi
Amazonin sähköjen erot?
« : 28.02.2014, 15:40:02 »
Tarvis omaan -65 laittaa sähköt uusiks ja olis tiedossa valmis sarja -69/-70 amazoniin. Tarttis tietää mitä eroo noilla johtosarjoilla on jos on? Virtalukot on eripaikoissa mutta, onko johdotukset pysyny silti samana? Eli käykö tuo uudempaan tarkotettu sarja vanhempaan amatsooniin?

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6383
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Amazonin sähköjen erot?
« Vastaus #1 : 28.02.2014, 17:13:29 »
Pissapojan pumpun johdot on eri puolella autoa ja laturin johdotukset vähän erilaiset. Matkustamon osalta ei taida olla muuta eroa, kun virtalukko, mutta erilaisesta virtalukosta johtuen myös sytytyspuolan johdoissa on vähän eroa

Poissa Manowar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 42
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazonin sähköjen erot?
« Vastaus #2 : 28.02.2014, 18:38:32 »
Ok.  Sytytyspuola ei sinäänsä haittaa kun on kärjettömän sytkän yhteydessä vaihdettu puola. Kai nuo laturin johdotukset saa toimiviks tostakin sarjasta? En muuten kyselis mutta, kyseessä on käyttämätön sarja ja suht. edullisesti. 

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6383
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Amazonin sähköjen erot?
« Vastaus #3 : 28.02.2014, 19:15:26 »
Juu ihan helposti kaikki on muokattavissa, erot ovat kuitenkin niin pieniä. Ajattelin vaan näin pussihousuna, että täytyisi olla just samanlainen :D

Poissa Manowar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 42
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazonin sähköjen erot?
« Vastaus #4 : 01.03.2014, 09:27:03 »
Eikös noi virtalukkojen johdotukset oo muuten kokolailla samat molemmissa? Se tässä varmaan "suurin" työ tulis oleen laturin kera.   :)

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6383
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Amazonin sähköjen erot?
« Vastaus #5 : 01.03.2014, 10:10:56 »
Jos hommaat jostain sellaisen yleismallisen virtalukon, niin siihen pitäisi saada suoraan kytkettyä uudemman johtosarjan johdot ja virtalukko sopii suoraan vanhan lukon paikalle kojetauluun.

Laturin johdoillekaan ei tarvitse tehdä mitään, jos laittaa modernimman, sisäisellä säätimellä olevan laturin. Paksu johto B+ napaan ja ohut punainen johto herätevirtaliittimeen (D+)

Poissa Manowar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 42
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazonin sähköjen erot?
« Vastaus #6 : 01.03.2014, 10:26:55 »
Selkis täytyy laittaa ostos listalle vielä virtalukko ja laturi, pääsepähän helpommalla.  :D

Poissa Ilari

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 494
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazonin sähköjen erot?
« Vastaus #7 : 05.03.2014, 13:38:07 »
Tai mikä jottei laittaisi myöhemmän mallin amazonin rattilukollista virtalukkoa. Tarvii kai vaan lukon pohjineen ja rattiputken muovin. Ja tietty rattiakseli, jos haluaa rattilukosta toimivan. Noita on tarjolla kuitenkin kohtuuhintaan, vaikka nyt mulla. ;)

Poissa Manowar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 42
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazonin sähköjen erot?
« Vastaus #8 : 05.03.2014, 15:31:24 »
No niin.  :) Minkähän moinen homma vaihtaa rattiakselia myöten? Uudemman mallin laturin tarttis kans!?  :)

Poissa Ilari

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 494
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazonin sähköjen erot?
« Vastaus #9 : 06.03.2014, 09:31:53 »
Jos vaihtaa rattiakselin, niin joutuu vaihtaan simpukan. Mutta vois mennä pelkällä rattiputken+ sen akselissa olevan lukitusosan vaihdolla. En muista onko rattiakselit eri vahvuisia. Latureita mulla on kanssa.

 

Samppasport  Futurez