Autodiagnoosi  Carcom Oy

EVRY modi audin ABP myllyyn

  • 2 Vastauksia
  • 2488 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa killerimersu

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
EVRY modi audin ABP myllyyn
« : 27.09.2012, 23:08:18 »
iltaa alan ammattilaiset

eli mulla yllä mainittu audi 100 avant ABP motilla (2,5 tdi 116hp)  ilmeisesti suomessa ainaki erittäin harvinainen yhdistelmä, ollut muutamissa 100:ssa audeissa 91-92 vuosina.
 
kysymys kuuluukin että voiko kyseiseen mottiin kytkeä evry modin samoilla ohjeilla kuin tämän foorumin evry ja muut modit topikissa on ohjeistettu esim v70 2,5 tdi ????? koitin tänään asentaa modia kaverin 1,9tdi passatissa ollutta evrymod potikkaa mutta tuli sellanen ongelma että kun auto oli tyhjäkäynnillä paikallaan ja laitoin potikan päälle (on/off kytkimestä) niin auto sammui heti ja jostain ehkä releestä tai muusta sähköön liittyvästä kuului alle 2sekunnin ajan tikittävä ääni, modi pois päältä ja auto starttasi normaalisti uudestaan. voiko potikka eli säätövastus olla liian pieni? vai oliko mun kytkennässä jotain häikkää?

ja millasilla komponenteilla se evrymodi nyt pitäis rakentaa että toimis kyseisessä laitteessa? sähkö hommista en niin kauheesti ymmärrä eli aika ala-aste tyyliset ohjeet olis kivaa saada :D

kiitos jo etukäteen ja voin antaa pumpuun merkittyjä numeroita jos se jotenkin auttaa mun auttamiseen :D

Poissa jaippi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 628
Re: EVRY modi audin ABP myllyyn
« Vastaus #1 : 27.09.2012, 23:47:28 »
Johonkin Audiin, -03 Skodaan ja erääseen Seattiin olen tuon EVRYn laittanut.
Navat pumpun liittimessä on saman numeroiset kuin Volvoissa (2 ja 3).
Samat 1N4148 diodit + tarpeeksi vastusta lisäksi toimii ihan OK.
Muistaakseni Audi vaati enemmän vastusta kuin volvot.

Poissa killerimersu

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: EVRY modi audin ABP myllyyn
« Vastaus #2 : 27.09.2012, 23:51:59 »
kiitoksia tästä.. itsekkin epäilen vähän tuota vastuksen tehoa..

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo