Jotain tämmösiä virityksiä pyöritellyt päässä minäkin.
Periaatteessa pitäisi riittää myös, että vanteen "hartiaan" renkaan ja vanteen väliin kiinnittäisi nastat, jotka ovat suorissa kepeissä/putkissa kiinni. Putket osoittamaan vaakatasossa auton etupuolelle niin, etteivät koske korirakenteeseen.
Rullamitalla kun mittaa kepin päästä ja niin läheltä pyörää kuin pystyy, saa erotuksen. Tuon erotuksen kun hakee nollaan, niin tällöin kepit ovat samansuuntaiset?
Taidan tommosta rueta kehittelemään. Jos vaikka jotenkin saisi pyörän pultteihin (kahteen pulttiin) kiinni, niin tuolloin olisi mittakeppi navan suuntainen, eikä vanteen kierous haittaisi ollenkaan.
Renkaasta en kovin mielellään mittaa, koska vaikka olisi laadukaskin rengas, ei se välttämättä ole vanteella suorassa.