Kaikki nuo halvat geneeriset bulkkilastut on jossain määrin ankeita, mutta ajettavia, ovat yläältä ihan tolkuttoman rikkaalla oli se sitten ne Tonin lastut mitä oon nähny, KL tai jpstyling tai mikä tahansa. Se on tavallaan ymmärrettävääkin, eipä sopanpuutteen takia varmasti hajoa.
Rajapainevenalla saa todella japanilaisen kaasuvasteen, paljon jouheampi ja lineaarisempi vaste tulee bleedillä, tuommonen vakio miniahdin herää rajapainevenalla ihan törkeän alhaalta ja todella terävästi, siksi jouheampi vaste on minun mielestäni miellyttävämpi normaalissa ajossa.
Sytkälastu ei ole välttämätön, mutta herkästi nuo vakiopadat rapsahtaa siinä 4krpm kohdilla, ja se aiheuttaa kaasun nostoon asti jatkuvan sytkän myöhästyksen ja ylimääräisen lisärikastuksen. Bulkki sytkälastuissa ei ole oikestaan muita muutoksia kun 3500-5000 väliltä otetaan täyskaasulta ennakkoja vähän vähemmälle. Bulkki bensalastuissa on fuelcut poistettu eikä yleensä juurikaan muuta tehty, aika monia oon lukenu ja todella marginaalisia muutoksia on ollu, ja yleensä nekin vielä väärään suuntaan. Selkeän parannuksen nokkaa vaille vakioon 230FT (isän auto) sain ihan säätämällä soppia reilusti laihemmalle yläpäästä, tarkoittaa siis juurijuuri yli 12afr täyskaasulla, vakiolastuilla se on koko lailla 10afr juuri ennen rajoittajaa.