Jos/kun saat käyntiin, nyppää IMM:n johto irti (ilmanputsarin jälkeen mötikkä putkessa, johon menee iso johtoliitin). Jos käynti ei muutu/paranee, voi vika olla IMM:ssa (mittausohjeet takavetoisten FAQ-osiossa).
Onko tulpat minkälaiset/milloin vaihdettu? Jos oli isostikkin pahvi mennyt, voineet ottaa vedestä yms. itteensä.
Tulpanjohdot millaiset/milloin vaihdettu?
Virranjakajan kansi/pyörijä milloin vaihdettu? Näissä ollut nyt jokaisella vähän ongelmia. Jakajan kansissa ilmennyt käyttämättömänäkin hiushalkeamia (hankaloittaa/estää käynnistymisen ja huonontaa käyntiä).
Jos paljon poltti pahvivikaisena vettä, voi olla Lambdakin entinen, muttei pitäisi vaikuttaa käyntiinlähtöön.
Tuli mieleen.... Jos lämpöanturi on sopivasti "viallinen", voi olla kylmänä käyntiinlähtö hankalaa.