Ateho  Elekma

Takakontin kaasujouset, 960/S90

  • 11 Vastauksia
  • 2057 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Takakontin kaasujouset, 960/S90
« : 16.08.2015, 20:37:56 »
Takaluukku putoaa kuin kivi ja raskas nostaa ylös=jouset päättäneet lähteä eläkkeelle. Tekeekö tarvikkeilla mitään vai pitääkö maksaa 97€/kpl Wetterille uusista alkuperäisistä? Ja sitten tärkeä huomio kaverilta, onko tosiaan spoilerilla varustettuun autoon eri jouset kuin ei-spoileriseen?? Voimalukemia?

Tuli nimittäin purkuautosta haettua jo toiset ja siinä kontti pysyi nätisti puoliasennossakin, ei spoileria. Omaan laittaessa eivät pelitä juuri yhtään...
a car you can believe in

The moose

  • Vieras
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #1 : 16.08.2015, 20:40:38 »
erilainen kontinverhoilukin voi painaa yllättävän paljon..

omassa on iha bilteman pumput, 330 nm on voimaa niissä nykyään ennen oli 300 ja oli liian vähän.

2v vanhat ja hyvin nousee ja pysyy.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #2 : 16.08.2015, 20:41:51 »
Pompauttaako auki nätisti ja pitää puoliasennossakin sen pystyssä? :)
a car you can believe in

The moose

  • Vieras
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #3 : 16.08.2015, 20:48:18 »
s90  :D

voi helvata  ;D heti mielessä farkku kun kaasujouset mainittu.

s73

  • Vieras
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #4 : 16.08.2015, 20:51:58 »
Takaluukku putoaa kuin kivi ja raskas nostaa ylös=jouset päättäneet lähteä eläkkeelle. Tekeekö tarvikkeilla mitään vai pitääkö maksaa 97€/kpl Wetterille uusista alkuperäisistä? Ja sitten tärkeä huomio kaverilta, onko tosiaan spoilerilla varustettuun autoon eri jouset kuin ei-spoileriseen?? Voimalukemia?

Tuli nimittäin purkuautosta haettua jo toiset ja siinä kontti pysyi nätisti puoliasennossakin, ei spoileria. Omaan laittaessa eivät pelitä juuri yhtään...
Voi olla erilaiset kaasujouset spoilerin kanssa, onko mitään numeroita jousissa?

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #5 : 16.08.2015, 21:14:35 »
On kai niissä jotain... Pitää tutkia.
a car you can believe in

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5755
  • www.vrcf.fi
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #7 : 16.08.2015, 22:05:29 »
Kiitän tiedosta. Saa nähdä mistä tulee lopulta ostettua... En haluaisi spoileria repiä pois, alkuperäinen jarruvalollinen se kuitenkin. Tarvike olisi lentänyt mäkeen jo 2011 ostoreissulla...
a car you can believe in

Poissa Beagle

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 745
  • XC70 D4 2014, S60 D5 -09, Polar 730BK matk.vaunu
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #8 : 16.08.2015, 23:23:23 »
Löytyy tarvikkeena, esim IKH.n kautta. Spoilerin kanssa pitää olla vahvemmat. Omaan s90.aan hain spoilerilliseen juurikin tuolta IKH.lta samoin kuin konepeltiinkin.
"Eihän tässä hommassa mene kuin viis minuuttia..."

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #9 : 16.08.2015, 23:32:30 »
Löytyy tarvikkeena, esim IKH.n kautta. Spoilerin kanssa pitää olla vahvemmat. Omaan s90.aan hain spoilerilliseen juurikin tuolta IKH.lta samoin kuin konepeltiinkin.

Katsohan yyvee :)
a car you can believe in

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #10 : 17.08.2015, 10:26:33 »
No niin, tuli Skruvatilta tilattua. Jospa olisivat oikeat :)
a car you can believe in

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 553
Vs: Takakontin kaasujouset, 960/S90
« Vastaus #11 : 17.08.2015, 16:21:30 »
omassa laitettu bilteman farkkuun tarkotetut kaasujouset, toimineet ainakin paremmin kuin kuolleet vakiot. pysyy spoilerin kanssa ylhäällä ja puoliasennossa
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy