Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Aiheen aloitti: Veksi - 03.11.2012, 17:57:26
-
Kaikenlainen voiteluun liittyvä asiallinen rakentava keskustelu tervetullutta ja toivottua
Lähdetääs liikkeelle öljy ruiskujen tarpeellisuudesta
+Jäähdyttää mäntää. Kylmässä koneessa jäähdytys näyttelee isoa roolia
+Varmistaa männäntapin voitelun. Tässä asissa ei lienee ongelmaa ilman ruiskujakaan?
-Enemmän öljyä roiskittavana kampikammiossa. Öljy vaahtoontuu
-Männällä enemmän öljyä kaavittavana sylinteri seinistä. Kaapiminen vie voimaa
-
Öljy ruiskuja ei poisteta turbo koneista.Mitä kovempi kone on sen parempi hyöty niistä on.Tämä asia on oikeesti tutkittu ja mitattu!
-
Öljy ruiskuja ei poisteta turbo koneista.Mitä kovempi kone on sen parempi hyöty niistä on.Tämä asia on oikeesti tutkittu ja mitattu!
Oisko jotain dokumenttia laittaa. Ei sillä että epäilisin vaan ihan mielen kiinnosta.
Mitsun EVO koneissa tainnut alusta alkaen olla öljyruiskut. Ruiskutus kanava on porattu kiertokangen alapäähän. Öljysuihku ampuu vapaasti kirtokangen vieressä. Mitsun männäntappi on krympätty kiinni kiertokankeen ja näin ollen liikku männässä. Voisko olla että pelkkä roiskevoitelu ei riitä männän tapille?
-
mitä on öljyruiskujen avautumispaine t5 koneissa?
-
Mikä kierre noissa vinokoneen öljyruiskuissa on?
-
mitä on öljyruiskujen avautumispaine t5 koneissa?
tämä kysymys tuli näköjään väärään paikkaan :idiot2: ja vastaan siihen itse; sain juuri uudet venttiilit volvolta ja avautumispaine on 1.7-1.8 bar.
-
tämä kysymys tuli näköjään väärään paikkaan :idiot2: ja vastaan siihen itse; sain juuri uudet venttiilit volvolta ja avautumispaine on 1.7-1.8 bar.
Ihan oikea paikka. Muutin otsikoa käsittämään kaikkia moottoreita