Carcom Oy  Ateho

B200k --> ruiskuksi

  • 1 Vastauksia
  • 2224 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pauli.L

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • www.vrcf.fi
B200k --> ruiskuksi
« : 16.07.2015, 22:08:17 »
Moro!

Tarkoituksena olisi saada siis volvo 360GL -86 b200k moottoriin vaihdettua kaasarin tilalle ruisku ihan toimivuuden ja kulutuksen vuoksi.. ja ehkä tehonkin. ::) Eli minkä ruiskua ootte käyttänyt, ja mikä olisi vaivattomin ja toimivin ratkaisu? Ja minkälaisia muutoksia täytyy tehdä, ja mitä tarvitsee? Kiitos asiallisista vastauksista.  ;)


Voi Olla Liikaa Voimaa Osaamattomille

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: B200k --> ruiskuksi
« Vastaus #1 : 16.07.2015, 22:55:44 »
Tässä vähän opiskeltavaa:

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=7327.0
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=12081.0
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=24134.0
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=56668.0

Käsittelevät toki lähinnä näitä isompia Volvoja, mutta sama vinokone niistäkin löytyy.

Tietenkin varmaan helpoin ratkaisu olisi haalia jostain ruiskukoneellinen 300-sarjalainen ja siirtää siitä ruisku sellaisenaan omaan autoosi.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

Samppasport  Futurez