Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: eeetude - 03.03.2015, 13:27:50

Otsikko: d24tdic ja m90 kytkin!
Kirjoitti: eeetude - 03.03.2015, 13:27:50
Eli mulla on tuo sachs sre763 asetelma ja vakio massalevy, vääntö reilu 400nm ja iski sellanen ongelma että kytkin luistaa heti ku koittaa antaa vähä pommia...  Mietin että pitäskö ostaa uus massalevy vai joku sintterilevy?  mitä suosittelette?  Olis hyvä jos laittas sellasen levyn joka ei ala luistaan heti ekalla koeajolla.. Mitä mieltä ootte tästä ja sopiikohan tonne http://janicolracing.fi/tuote/kennedy-sintterilevy-228mm-22-uraa-volvo-2818  ?
Otsikko: Vs: d24tdic ja m90 kytkin!
Kirjoitti: Okko - 03.03.2015, 14:03:37
En ota kantaa tuohon sintteri vs massalevy kysymykseen, mutta M90 laatikon kanssa pitää olla 20-urainen levy esim: http://shop.klracing.se/sv/artiklar/lamell-sachs-940-med-m90-och-228mm-svanghjul_special.html (http://shop.klracing.se/sv/artiklar/lamell-sachs-940-med-m90-och-228mm-svanghjul_special.html).

Eli tuo sun linkin levy on M45/46/47 laatikoille.
Otsikko: Vs: d24tdic ja m90 kytkin!
Kirjoitti: Juusoo - 03.03.2015, 18:14:38
Eli mulla on tuo sachs sre763 asetelma ja vakio massalevy, vääntö reilu 400nm ja iski sellanen ongelma että kytkin luistaa heti ku koittaa antaa vähä pommia...  Mietin että pitäskö ostaa uus massalevy vai joku sintterilevy?  mitä suosittelette?  Olis hyvä jos laittas sellasen levyn joka ei ala luistaan heti ekalla koeajolla.. Mitä mieltä ootte tästä ja sopiikohan tonne http://janicolracing.fi/tuote/kennedy-sintterilevy-228mm-22-uraa-volvo-2818  ?
Shimmaa se asetelma ja laita sintterilevy. Tollasella asetelmalla on sintterilevyllä ajettu 600-700nm väännöilläkin. Massalevyllä lipsuu siinä 500nm paikkeilla viimeistään kovassa ajossa.