Otsikon mukainen ongelma. Auto on -95 940 turbo, alunperin kaksoismassa vp ja M90. Orkkis kytkin toimi ihan hyvin. Sitten oli -712 SRE, orgaaninen levy ja orkkis vp, tämä setti otti melko alhaalta. Nyt on settinä ostettu teräs vp, orgaaninen jousitetty levy ja -765 SRE ja ei irrota. Kytkimen linja/letku vaihdettu teräspunosletkuun ja painelaakeri uusi orkkis.
Ensin kokeilin prikkoja haarukan pallon alle 6-11mm, enempää ei mahtunut ennen kuin haarukka ottaa kiinni kytkinkoppaan. Painelaakeri oli 11mm siirrolla kiinni asetelmassa ja työsylinteri aikalailla pohjassa. Haarukan liike jäi kai liian pieneksi, koska remmilla sai vedettyä haarukkaa niin, että irroitti. Tämän jälkeen on vielä vaihdettu pääsylinteri uuteen (vanha oli osittain rikki), shimmattu asetelmaa prikan verran ulospäin (n. 4mm->2,5mm rako, tässä kohtaa piti myös ottaa prikka pois hararukan kuulan alta, että mahtui) ja kokeiltu 20,6mm työsylineriä. Silti ei irrota, eli liikerataa ei ole tarpeeksi? Ilmattu on alipainevehkeellä ja perinteisesti, keula nostettuna rampeilla, jos sillä voi olla merkitystä.
Onko tässä jotain nyt mitä en ole tajunnut, tai ideoita mitä vielä pitäisi yrittää? Ymmärtääkseni muut ovat saaneet M90 ja 765 komboa toimimaan, mutta suurin osa kai sintterilevyllä tai bemarin laatikolla.