0
Ville- ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Eihän näitä spacereitäkään käytetä kuin suljetuilla alueilla... Mutta joo, pitää nyt kuitenkin ensin koittaa etsiä jotain vähemmän patenttia, eli oikeita pyöränpultteja. Kiitos kuitenkin.
Lambda koodia pukkas ja mittasin lambdan antaman jännitteen 0.49v näytti ja startatessa hyppäs 0.60vVaihdoin toisen lambdan ja samat lukemat Mikä meni vikaan Autona tietty toi allekirjotuksen kartano lankku :hello: B230F+m47
sen mahdollisesti että vika ei ole Lambdassa vaan lambdatiedossa eli esim. imuvuoto tai jokin muu lambda-arvoon vaikuttava tekijä sotkee. Ja huomioithan että lambda toimii vasta kuumana (eli joudut hetken odottelemaan ennenko sieltä mitään järjellisiä arvoja saatkaan)
Kyllä vain rengasliikkeiltä löytynee sopivia pultteja ainakin firststopilta.
On abs:lle oma vikakoodi pistoke. 2 eculle6 sytytykselleOiskohan 3 ollu abs. Sen näkee siitä että mihin pistokkeisiin tulee johto
elikkäs kaipaisin apua -89 vuoden 240 vilkkujen kanssa, keskipaneelin purin ja oli hirveä johto hässäkkä, siinä sitten selvittelin johtoja ja tuloksena puhallin ei toimi, eikä vilkut.. ei edes rele naksuta tai pala vilkut.. onko mitään ideoita? jotain omia virityksiä oli sähköihin tehty, sähkökaaviota 240? löytyykös?
Ettet vain olisi vahingossa irrotellut tarpeellista maadoitusjohtoa?Entäs mitä teit hätävilkkukytkentäpainikkeelle? Sen on oltava kytkettynä jotta vilkut toimisivat.Vielä yhtenä vaihtoehtona tarkastaisin kaikki sulakkeet. Sulakerasia on monien 200-sarjalaisten sähkövikojen lähde. Ja onhan sähkösekamelskassa voinut johto ottaa maihin ja käräyttää sulakkeen.
pakosarjan puolella.