Autoracing  KL-varaosat

VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista

  • 15776 Vastauksia
  • 3257198 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Kökkö

  • Mr. Paljus
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 685
  • #lihavatpojat
missä sielä?
Siinä näkyy molemmat!

Volvo 940 B230FT -92 (960-look projekti), Volvo V50 1.6D Kinetic -08, Volvo C30 D2 R-Design, Ford Anglia -64

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Siinä näkyy molemmat!
(Kuva poistettu lainauksesta.)
olisin varmaan löytänyt helpommallakin, kone oli paikallaan 760 ja otin kyllä pakosarjan irti ja kyhnäsin lohkon, ei löydy ei millään, ei ihme kun kone oli b19e ja malli oli virranjakajan takana.
volvoja - onhan noita.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
olisin varmaan löytänyt helpommallakin, kone oli paikallaan 760 ja otin kyllä pakosarjan irti ja kyhnäsin lohkon, ei löydy ei millään, ei ihme kun kone oli b19e ja malli oli virranjakajan takana.
Siellä on tosiaan stanssattuna tuo koneen malli myös. Silti tuo peruslohkon stanssi pitäisi löytyä tuolta ölppä suodattimen takapuolelta kuten Kökön kuvassa? Eli pelkkä B19
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Tuota tuota 700 sarja puheenalla, tarkemmin 740 ja sen perät/mittari anturit.. Jos vastaanottaja on -88 eli akselin kehä on se 12 hampainen ja anturi on mikä on ja sinne vaihtaa uudemman mallin eli sen 48 (?) hampaisen niin olikos että pelkkä hampaiden pois smirklaus pisti mittarin pyörimään oikeeta vauhtia? Eli toimii sillä uudemmalla anturilla?

Ja noin muuten, jos oletetaan että jätetään koskematta siihen kehään eli suoraan uudempi akseli niin pitääkö mittaristo(mittari) vaihtaa uuteen vai?
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
-88 pitäs olla uudella kehällä.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
En tiedä kuuluuko aihe tänne mutta olisi pienimuotoinen kiire löytää volvo v70 00-07 vm. Iridium helmat, olen paldanius tradingilla asioinut ja kesti kauan osan tuleminen joten missä muualla niitä myytäisiin, olen töissä joten en ehdi itse etsimään, kiitos suuresti.  :pomo:
volvoja - onhan noita.

Poissa Kuppi_kahvia

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 321
  • www.vrcf.fi
En tiedä kuuluuko aihe tänne mutta olisi pienimuotoinen kiire löytää volvo v70 00-07 vm. Iridium helmat, olen paldanius tradingilla asioinut ja kesti kauan osan tuleminen joten missä muualla niitä myytäisiin, olen töissä joten en ehdi itse etsimään, kiitos suuresti.  :pomo:

Tuolla näytäisi ainakin olevan:
http://www.vparts.se/sv/artiklar/iridium-kjolpaket-volvo-v70-00-04.html

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
-88 pitäs olla uudella kehällä.
Nää autot mitä mulla on ovat -88 ja vanhalla kehällä, mutta se ei ollut se pointti  ;D
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
volvoja - onhan noita.

Poissa sorvari

  • VRCF Ry jäsen 2022
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 123
  • www.vrcf.fi
minkälainen homma on ottaa 9satku bensafarkusta vm-97 tankki pois?
kävin tänään leimamiehellä niin se p....ele hakkasi siihen tankin edessä olevaan poikittais palkkiin reikiä.pitäis päästä hitsaamaan mutta se tankki on aika lähellä.

The moose

  • Vieras
letkut luukun kautta irti ja sähköt liittimestä ne löytyy kun purkaa vanerit perästä pois.

sit pantojen pultit pois ja tankki alas.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
minkälainen homma on ottaa 9satku bensafarkusta vm-97 tankki pois?
kävin tänään leimamiehellä niin se p....ele hakkasi siihen tankin edessä olevaan poikittais palkkiin reikiä.pitäis päästä hitsaamaan mutta se tankki on aika lähellä.
Ja jos ei se nyt aivan 1cm päässä ole tankista niin huomattavasti helpompi laittaa esim. joku teräslevy siihen ja kaveri pitelee kiinni sen aikaa.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
En tiedä kuuluuko aihe tänne mutta olisi pienimuotoinen kiire löytää volvo v70 00-07 vm. Iridium helmat, olen paldanius tradingilla asioinut ja kesti kauan osan tuleminen joten missä muualla niitä myytäisiin, olen töissä joten en ehdi itse etsimään, kiitos suuresti.  :pomo:
suomesta löytyykö?
volvoja - onhan noita.

Poissa Kuppi_kahvia

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 321
  • www.vrcf.fi
suomesta löytyykö?
En tiedä suomesta mutta tuolla ois jotain. Tuollakin on toimitus ajaksi toimitus ehdoissa 2-8 viikkoa. En tiedä miten Suomeen onnistuu toimitus.
http://www.scstyling.com/volvo-v70n-0107-iridium-sideskirts-abs--1-pair--p-6463-c-2494.aspx

Poissa TMOS

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 682
Pitäisikö -98 C70:sessä jäädä flekti puhaltamaan auton sammuttua näillä keleillä? Esim. kun ajan parkkiin ja flekti lähtee juuri puhaltamaan ja sammutan auton, niin flekti pysähtyy. ECU:lta saatu jäähdytysnesteen lämpötila nousee yli sadan asteen, kun auto ei ole käynnissä, mutta flekti ei silti lähde käyntiin.

Jokin rele rikki?

C70 T5 Showroom
S80 TDi (Isän), C30 T5 (Äidin)
Vikakoodien lukua, Tampere.

 

Carcom Oy  Ateho