Kokeile ensin niitä halvimpia, eli tarkista ilmanpaineet, mieluummin liikaa kuin liian vähän. Vaihda renkaiden paikkoja sekaisin jos niissä ei ole pyörimissuuntaa.
Mittaa navasta pyöränkaareen korkeudet tasaisella alustalla ja suht tasaisesti kuormattuna. Tee pyörän koteloihin silmämääräinen tarkastus, ettei missään näy pultteja irti, mutterien puuttumista. Näyttääkö alatukivarret olevan samassa asennossa/onko jousissa yhtäpaljon kierroksia
Katso konetilasta silmämääräisesti iskarien yläpäät (kyse ilmeisesti V70:stä? ) ja painela keulaa lukkopellistä -> nouseeko molemmat puslat saman verran? Vai onko toisessa suurempi perusrako ja vulkanoinnissa näkyis repeämiä?
Käytä sit autoa uudestaan säätöpaikassa ja sano ettei tullut hyvä ni mittaavat uudelleen.