Autodiagnoosi  Carcom Oy

940 Turbo & 960 3.0

  • 100 Vastauksia
  • 38285 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sato|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 381
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #90 : 12.08.2013, 21:43:59 »
Tänään löin takapäähän korkeapainekaasut niin pääsi eroon siitä heitoissa pomppimisesta. Tuli tosi paljon parempi mitä oli mutta pientä pomppimista tuntuu vielä kun isompi heitto tiessä. Pitää varmaan kokeilla vielä noilla kilenin madallusjousilla jos auttaisi asiaan.



Tällä viikolla pitäis renkaat saapua saksanmaalta niin saa noi 17" alut alle. Ei kovin kummoset mut voittaa omasta mielestä noi nykyiset :D
S80 D5 AWD -10 | 940 Turbo -96 | 242DL -82 | 960 16v Turbo -90

Poissa Sato|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 381
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #91 : 13.08.2013, 22:25:08 »
Pikku testivedon tein puhelimessa olevalla sovelluksella. Asfaltin pinta hiukan kostea sateen jäljiltä niin lähdössä pääsi potkimaan hiukan tyhjää. Pitää kuivalla ja toisilla renkailla kokeilla vielä uudestaan jossakin vaiheessa. Melko sileät 185 leveet kumit alla.


Veto otettu tottakai suljetulla alueella.
S80 D5 AWD -10 | 940 Turbo -96 | 242DL -82 | 960 16v Turbo -90

Poissa SirBBa

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 991
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #92 : 13.08.2013, 22:32:54 »
Sehän taitaa kiihtyä -H-
Milläs ohjelmalla nää on otettu?  ???

Poissa Sato|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 381
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #93 : 13.08.2013, 23:01:54 »
Androidille sellanen ku Car Performance. Onhan toi joskus paremminki kulkenu. Nyt tosiaan paikallaan öljyä pakopesään vuotava 15g mitsu  ;D
S80 D5 AWD -10 | 940 Turbo -96 | 242DL -82 | 960 16v Turbo -90

Poissa Toni

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1112
  • Still running with LH2.4
    • Tonin Volvosivut
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #94 : 14.08.2013, 00:09:37 »
Veto otettu tottakai suljetulla alueella.

Näinhän ne aina tehdään  ;D

Itse olen tätä käytänyt (for Android, Symbian and Windows ):

http://www.racechrono.com/
« Viimeksi muokattu: 14.08.2013, 00:12:13 kirjoittanut Toni »
142-74 B230FB Turbo, 945 Classic 531/16T/AW71L, 945 Classic 531/20T/M90, 945-96 D24TIC ZF (2+3 paku), 945-96 D24TIC M90 (2h paku), http://volvo.tonit.org. Myynnissä LH2.4 Virilastuja, OBD-lukijoita.

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #95 : 14.08.2013, 13:35:29 »
Ihan hyvinhän tuo vetelee :) Latasin heti itekin tuon "car performance" ohjelman. Pitää kokeilla ja masentua :D
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa Sato|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 381
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #96 : 15.08.2013, 19:36:59 »
Tänään ruuvasin vanteet alle. Aika mukavasti ajotuntuma parani verrattuna edellisiin pullakumeihin. Ja joo joku sanoi joskus että perustuninkivanne ei sovi 900srjaan mut siinäpä alla pyörivät "vihaajat vihaa" ;) Sen verran likanen auto että oikee kuvaakaan kehtaa laittaa mut laitan silti :P


Edit. Kuva vaihdettu. Ompas tärähtänyt... Vähän pitää ainakin keulaa pudottaa alemmaksi ja melkein perääkin vähäsen. Säädettävä panhardi pitää myös tekaista.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2013, 22:10:24 kirjoittanut Sato| »
S80 D5 AWD -10 | 940 Turbo -96 | 242DL -82 | 960 16v Turbo -90

Poissa Sato|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 381
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #97 : 02.09.2013, 21:53:10 »
Kokemuksia spartanista: hyvin pitää, välillä vähän liiankin hyvin  :o


Pultti napsahtanu poikki ja kiinnityspiste ässän malliseksi.
S80 D5 AWD -10 | 940 Turbo -96 | 242DL -82 | 960 16v Turbo -90

Poissa Sato|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 381
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #98 : 05.09.2013, 20:25:06 »
Katkennutta pulttia yritin tänään pois tuolta peräkopan sisältä. Hitsasin muttereita useamman kappaleen vaan ei hitsaukset pitäny millään vaikka kuinka isoilla virroilla veti. Porasin reijän sitten ja naputtelin ison torxihylsyn reikään niin eikös sekin päättäny katketa sinne reikään. Alkoi työkaluja olemaan ilmassa niin paljon että oli syytä lopettaa tältä päivältä. Mitähän sitä keksis et sais sen nysän sieltä pois..
S80 D5 AWD -10 | 940 Turbo -96 | 242DL -82 | 960 16v Turbo -90

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #99 : 06.09.2013, 02:54:38 »
On noita katkeillu..
Ite oon joskus korjannut ylemmän ihan läpi pultilla, kun ei kanssa lähtenyt vanha irti.
Piti siis porata se kokonaan pois ja pidempi pultti mutterin kanssa..

Poissa Sato|

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 381
Vs: 940 Turbo & 960 3.0
« Vastaus #100 : 06.09.2013, 09:25:16 »
Jotain tällästä mietinkin. Ainoo vaan että on melko perseestä porata se nyt kun se torx-hylsy on siellä reijässä ja on melko kovaa tavaraa, mut eipä auta pakko se on :D
S80 D5 AWD -10 | 940 Turbo -96 | 242DL -82 | 960 16v Turbo -90

 

Elekma  Autoracing