Volvoa vaivaa kipinä ongelma!
Kipinät puuttuvat 3 ja 5 sylintereitä ja muihin tulee ihan normaalisti.
Pyörijä ja virranjakajan kansi vaihdettu.
Keskustelu palstoilla on että nokkaakselin asento tunnistin rikki?
Onko kipinä puoleen vaikutusta kampiakselin asento tunnistimella?
Olisi vähän kiire tällä asialla!
Lisäys---->
Kaikki perusasiat tarkistettu.
Puola, johtot, hatut, maadoitukset ok.
Kansi ja pyörijä on uudet alkuperäiset osat.
Vika jää todennäköisesti jompaankumpaan anturiin MUTTA mikä näiden anturien merkitys on?
Kummastakaan anturista ei voi olla liitin irti muuten häviää loputkin kipinät?
Eli jompi kumpi toimii vajaasti MUTTA kumpi!?
Taas Uusi Lisäys--->
Eli nyt on vaihdettu nokkaakselin ja kampi akselin tunnistin JA ei vieläkään tulleet kadonneet kipinät takaisin!?
Eli onko muita mahdollisuuksia kuin ohjainboxi?