Ei täällä nyt sentään ihan niin tyhmiä olla että syöttöä olisi liikaa tai veijeri jumittaisi...
Kaveri tilasi tosiaan toisen syöttöpumpunkin purkaamolta jossa on vielä sinettikin kiinni syöttöruuvissa. Että syötöistä tämä ei ole kiinni ja perusjutut kuten vaijerit yms on tietenkin katsottu. Outoa tosiaan että tuo vika jäi vielä pumpun vaihdonkin jälkeen? Vai voisiko käydä niin huono tuuri että 2 eri syöttöpumpussa olisi sama vika?
En oikein usko omilla öljyillä käymiseenkään kun sammuu kuitenkin avaimesta?
Outoa kyllä tosiaankin. En minäkään tiedä voisiko se olla mahdollista että öljyillä kävisi, mutta tuli vain mieleen, että jos alkaa käymään omilla öljyillään, mutta vain silloin kun joukossa on myös hiukan dieseliä? Mutta kun solenoidi lyö kiinni ja dieselin tulo lakkaa, niin pelkällä öljyllä ei kuitenkaan jaksa käydä? Voi olla tosiaan kaukaa haettua kyllä.
Toinen mikä tulisi mieleen, että onhan paluupuoli varmasti auki? Siitäkään ei mitään hajua voiko tukkeutunut paluupuoli aiheuttaa tuollaista, mutta helppo ainakin kokeilla. Ja ainoa mieleen tuleva pumpun ulkopuolinen tekijä joka tuollaista voisi aiheuttaa.
Yksi vaihtoehtohan tietysti on että molemmat pumput on rikki, mutta aika outoa sekin olisi, varsinkin kun tuollainen ei ole kovin yleinen oire.
EDIT: Niin hei muuten kun kyseessä on TD, niin sellainen tuli mieleen, että tekeekö se saman vaikka ahdonalaisen letku olisi irti?