Itseltä löytyy samainen auto 2.0t siis. Ja kun on toisena autona 850 t5, niin pientä piristystä kaipais välillä v40:seen.
Kysymykset kuuluukin, passaako nykyautoissa ns. hukkaportin letkuun asennella huijausruuvia, että onko heti seokset pielessä, vai löytyykö pientä pelivaraa auton omasta ecusta poikkeavalle ahtopainetilanteelle?
Vai onko ainoa järkevä konsti optimointi firman kautta hoittaa homma?
Ja mitä mahtanee kyseisessä moottorimallissa olla vakiona niitä ahtoja? Olisi mukava kytkeä ahtomittari ja tarkastaa, niin näkeepi onko turbo puoli kunnossa, mut ekaks pitäs tietää mitä siellä vakiona on. Hmm.. mitäs muuta... Eipä kait muuta, ja onko teillä jotka ootte optimointia jo kokeilleet niin oikeesti samalla kulutus rauhallises ajos pudonnu vaikka tehot/väännöt ovatkin nousseet?
Kiitoksiva.