Carcom Oy  Ateho

Nettikaupat

  • 315 Vastauksia
  • 126076 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa dneproshin

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1639
  • Innokas käyttöautoilija
Vs: Nettikaupat
« Vastaus #315 : 26.03.2024, 15:35:37 »
Hei Markus,

pahoittelut jos tilaamasi tuote ei ole tullut perille.

Selvitämme mihin pakettisi kadonnut.

Terveisin Markus
--
Ystävällisin terveisin,

Opastamo.fi asiakaspalvelu/Markus

opastamo.fi

---

Opastamo -verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee
arkisin klo 10-16 numerosta 050 441 9641

Tykkää meistä myös facebookissa Facebook/opastamo

Pyydä seurantakoodi tuotteesta, minkä ovat mukamas lähettäneet. Siitä näkee onko seikkaillu paketti missä ja mihin päätynyt. Veikkaan, ettei koko pakettia ole edes lähetetty. Aika yllättävästi rupesikin nettiin kirjoittelun kyseisestä firmasta jälkeen asiakaspalvelua löytymään.

Seurantakoodia ei kuulemma enää löytynyt. Palauttivat lopulta rahat 8 kuukauden ja 7 lähettämäni sähköpostiviestin jälkeen.

En nyt välttämättä lähtisi tuolta tilaamaan uudestaan enkä muillekaan ihan heti suosittelisi...

 

RallyBaron  Samppasport