Ilmeisesti juuri kun kaikki oli muutoskatsastusta vailla valmiina, päätti mäntä hajota toistaiseksi tuntemattomasta syystä talven aikana rakennetusta B230ft rakennelmasta...
Tästä kimpaantuneena, "uutta" lohkoa hyllyssä ihailleena syntyi ajatus, josko vielä koittas sitte vielä kerran. Samalla aattelin alkaa tänne rustaamaan niin, pääsee sitte muutkin kertomaan mielipidettä toteutuksiin notta ei pääse ideat loppumaan.
Koppana siis 245SE vm.90, vähäpäästöisenä, joku vastaavia rakentanut tai aiheesta perehtynyt voi kertoa tuottaako kaavaillun tekniikan muutostaminen kauheita ongelmia,
versus aikaisempi hx35 varustettu B230, joka siis todennäköisesti olisi ollut "läpihuuto juttu".
Sitten suunnitelmaan:
B23A Lohko ja kampura, isoilla päittäis shimmi laakereilla.
B230 H-veivit
B230 takomännät
tuon reseptin kampura siis koneistettaisiin sopivaksi jolloin iskutilavuudeksi tulisi jotain 2.4l paikkeille? jossain aiheesta lueskellut, taas saa huutaa hep jos menee metsään.
ja luulis jopa kestävän sitä kuuluisaa voimaa sopivasti omaan tarpeeseen.
Päälle tulisi 16v kansi lisukkeineen ja ahtimeksi hx35 holsu kun semmonen tuolla jo pyörikin.
tän kesän ohjannu ms 1 v2.2 soppaa ja tulta, mutta atecu houkuttaisi helppoutensa ja ominaisuuksiensa puolesta. eli cop sytkää ja sekventaali ruiskutusta.
Lootana jatkaa todennäkösesti luotto M90 ja perän virkaa toimittaa ihanasaundinen räikkä lukko 1031 akselissa.
Alustassa onkin jo lyhyttä ja punasta jousta ja uretaani puslaa jokapaikassa mihin keksii laittaa.
Tämmöstä murheen murtamaa haaveilua tällä kertaa. Kuvaa ja jatkoa kun pääsee purkuhommiin.