Viikolla puljailin renkaiden kanssa koska takapää täristi isommissa nopeuksissa. Löysin hylkypinosta 205/50 kumit jotka laitoin täristävien tilalle ja eteen. Nyt ei sentäs ota kuin aivan ääriasentoon käännettäessä hieman kiinni sisäkaareen. Jarrut ilmasin jälleen, joutuu vaihtamaan jarrupääsylinterin.
Tänään poikkesin kahdessa paikassa penkissä ja niiden tulosten valossa oma arvio 220-230 pollesta pitäisi paikkansa.
Ensimmäisen paikan
tulos 221hv @ 6373rpm ja 279Nm @ 4801rpm. Ei erillistä imulämpömittaria vaan penkityksen alussa mittarista katsottu tilan lämpötila, joten korjaus voi olla hieman väärin. Vanha Hoffman penkki ja Dynomecin softa.
Toisen paikan tulos
tulos 232hv @ 6410rpm ja 277Nm @ 4760rpm. Kuvia eteenpäin selaamalla tarkemmat lukemat vedosta. Ois voinu ottaa vedon pidemmällekin, mutta penkittäjä päätti lopettaa tuohon kun käyrät lähtivät laskuun. Tuoreehko Boschin penkki.
Hyvin osui vääntökin liki toisiaan vedoissa. Keväällä sitten uusiksi.
Notkahdukset johtuvat ainakin osittain aivan liian rikkaalle menevästä seoksesta. Ei tullut huomattua ajossa, mutta molemmissa vedoissa AFR on vähän alle 11 juuri 4000rpm kohdalla. Lähtee laskemaan 3300rpm kohdalta ja palautuu takaisin 4400 kohdalla. Eipä huomannut korjata asiaa ensimmäisessä paikassa, mutta nyt sai sentäs samoilla asetuksilla molemmat tulokset.
Ja ensimmäisessä paikassa otettu videontynkä:
http://www.youtube.com/watch?v=H-eqRXz8TcU