vm. <-2001
Käännä virta-avain I asentoon.
Paina trip:n (osamatkamittari) nollausnappi pohjaan.
Käännä virta-avain II asentoon, edelleen pitäen trip:n nollausnappi pohjassa.
Seuraa mittaristossa olevaa service-valoa, kohta se alkaa vilkkua, kolmannella vilkahduksella päästä trip:n nollausnappi vapaaksi.
Käännä virta pois päältä
Huoltovalo on nyt nollattu.
vm. 2002
Käännä virta-avain I asentoon.
Paina trip:n (osamatkamittari) nollausnappi pohjaan.
Käännä virta-avain II asentoon, edelleen pitäen trip:n nollausnappi pohjassa.
Kun painoit trip:n nollausnapin pohjaan, trip:n lukema nollautui, hetken kuluttua tämä lukema palautuu, vapauta nollausnappi tällöin.
Käännä virta pois päältä
Huoltovalo on nyt nollattu.
vm. 2003->
Käännä virta-avain I asentoon.
Paina trip:n (osamatkamittari) nollausnappi pohjaan.
Käännä virta-avain II asentoon, edelleen pitäen trip:n nollausnappi pohjassa.
Seuraa mittaristossa keskellä olevaa kolmiota, kohta kolmio alkaa vilkkua keltaisena, kolmannella vilkahduksella päästä trip:n nollausnappi vapaaksi.
Käännä virta pois päältä
Huoltovalo on nyt nollattu.
Parista lähteestä olen saanut kuulla, että joissain vuosimalleissa trip lukeman pitäisi olla nimenomaan siinä T1 asennossa (Trip 1 ja Trip2), että nollautuu, siitä ei mitään haittaa ole, joten jos nollaus ei meinaa onnistua, varmista, että se on T1 asennossa (lyhyt painallus trip nollausnappia vaihtaa T2 ja T1 asentojen välillä)
Mikäli mittaristo on joskus uusittu, pätee todennäköisesti 2003-> ohje
Nollaus tapahtuu käytännössä jokaisessa samalla tavalla, ainut ero tulee siinä, että mikä indikoi sitä hetkeä, joilloin trip:n nollausnappi tulee vapauttaa.