Molemmat missaa yhä, ilmeisesti tahallaan pointin, koska muutenhan vääntöä ei syntyisi. Jos luette tarkasti tekstin sensijaan että käskette minua tekemään niin, pointti oli ja on yhä, miksi tehomalleissa on isompi pata kuin perusmalleissa(vaikka kenties pienempi kun edellisessä sukupolvessa, ja nykyään ahdettu)? Varmaan vain markkinamiesten riemuksi, vai olisiko isosta padasta kuitenkin helpompi ottaa tehoa ja ennenkaikkea vääntöä? Kuten jo totesin, jossakin vaiheessa kuutiosenttejä vaan kannattaa lisätä, ahdettuna niitä ei vaan tarvita niin paljoa.
Tuo 800hp 1.5l pata varmaan olis tosi hieno ajaa käyttöautossa. Ai niin mutta uskostahan se vaan on kiinni, taidanpa olla hiljaa kun en usko kaikkea mitä sanotaan. Ei myöskään tartte kertoa, mitä kohtaa ette ymmärtänyt, rautalanka loppu...