Käyttöominaisuuksiin kuuluu mm. kulutus ja siinäkään LS9 ei pärjää nykypäivän koneille ja on täysin turha haaveilla sellaisesta tuleviin Volvoihin. Mun mielestä on turha yrittää etsiä vastakkain asettelua.
Jos tuo mainitsemasi olisi jotenkin erikoisen hyvä tai edes merkittävästi etevämpi niin tuo olisi kopioitu jo moneen paikkaan... Nyt ainut V8 jonka Volvo on keulalleen laittanut on Yamahan suunnittelun tulosta - On varmaa että esim. tuon LS9:n olisi saanut, jos sen olisi halunnut. Toi V8 tuli ja oli pelkästään jenkkien intohimojen takia, samoin kuin 3.2. Kummankaan osalta ei voi teknologisesti huudellla hurraata - ahdetut nykyaikaiset koneet hakkaa kaikilla osa-alueilla, jos niin ei olisi niin eipä niitä euroja ylimääräisiin osiin käytettäisi.
Vaikka itsekkin pidän henkisesti 5:sta "hienona" / hienompana kuin esim. 3 sylinteristä, niin ei se enää ole juttu ja sen elinkaari on todennäköisesti lopussa, ellei siitä tehdä brändäyksen työkalua. Esimerkiksi toi LS9 on hemmetin hienosti brändätty, siihen uskotaan tietyissä piireissä vahvasti vaikka todella harva on edes ajanut autolla josta tuo metallin pala löytyy.
Hybridejä ja pienempi tilavuuksisia patoja odotellessa..