Kuulemma Volvolta on joskus ohjeistettu laittamaan jotain liimamassa sinne vetarin pooreihin, kun ne ovat alkaneet jotenkin elämään ja ääntelehtimään jossain tilanteessa. Ilmeisesti tuon irroittaminen on todella mielenkiinoinen homma.
Ei liity topicin mallisarjaan mitenkään, mutta minun mk2 seitenkymppisessä on menetelty juuri näin. Booreihin ei laiteta mitään liimamassaa vaan laakerilukitetta. Kun itse käytin vetarit irti, kasatessa booreihin laitettiin keskikovaa laakerilukitetta. Irrottaminen onnistui ihan lekalla räikän jatkovarteen naputtelemalla. Sen verran tuo lukite kyllä pitää, että vaikka napapultti löystyisi, vetoakseli tuskin lähtee omineen liikkeelle.
Syy miksi booreihin on laitettu laakerilukitetta on se, että suunnan vaihdoissa kuului terävä kilahdus/napsahdus.