KL-varaosat  Race.fi

V90 '98

  • 31 Vastauksia
  • 11278 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Vs: V90 '98
« Vastaus #15 : 28.11.2011, 13:57:35 »
Mulla on 940:ssa Brembot edessä mutta ne tais päästä menemään hivenen kieroiksi kun jarrusatuloiden liukutapit oli jumissa.  :-\ Paljonko nuo levyt maksoi? Mulla nuo Brembot piti kanssa alussa uusilla jarrupaloilla semmosta raivostuttavaa jurinaa.

99e/pari oli levyt
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8932
  • Teiden tukko
Vs: V90 '98
« Vastaus #16 : 28.11.2011, 14:31:03 »
99e/pari oli levyt

Kiitän tiedosta. Saatan vaikka tuollaiset käydä kevään varalle ostamassa. O0 Edellyttäen että niitä saa myös 940:seen.
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Vs: V90 '98
« Vastaus #17 : 20.12.2011, 13:20:44 »
Ebaystä löytyi uudet takavalot vanhojen haalistuneiden ja haljenneen tilalle, hintaa jäi alveineen noin 150e parille. Katsastusingenjööri kun laittoi huomautuksen ettei toinen takaheijastin pelaa, no ihmekö tuo kun on vettä puolillaan.... Korjata ensin meinasin, mutta yhden katkenneen pultin jälkeen luovutin ja tilasin uudet, olikohan autolampsplus tuo firma, jos joku muu kaipailee 960/V90 valoja. Saapuivat ja odottavat inspiraatiota ja sateetonta päivää...

Lisäksi tilauksessa kaksi sarjaa H1 4300K xenoneita, noissa kun on lyhyille ja pitkille omat polttimonsa. Pitää nyt katsoa miten ne ballastit saisi nätisti piilotettua, mahtuisko vaikka umpion sisälle? No sen näkee sitten sinä samaisena sateettomana päivänä :) Ja tietysti kunhan nyt ensin edes tulevat.... Dealextreme oli paikka mistä nämä tilasin.
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: V90 '98
« Vastaus #18 : 20.12.2011, 13:37:23 »
Lisäksi tilauksessa kaksi sarjaa H1 4300K xenoneita, noissa kun on lyhyille ja pitkille omat polttimonsa. Pitää nyt katsoa miten ne ballastit saisi nätisti piilotettua, mahtuisko vaikka umpion sisälle? No sen näkee sitten sinä samaisena sateettomana päivänä :) Ja tietysti kunhan nyt ensin edes tulevat.... Dealextreme oli paikka mistä nämä tilasin.
Tee vastaantulijoille palvelus ja laita vaan pitkiin ne xenonit.

Ei mahdu ballastit umpion sisälle.

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Vs: V90 '98
« Vastaus #19 : 20.12.2011, 13:59:02 »
Tee vastaantulijoille palvelus ja laita vaan pitkiin ne xenonit.

Ei mahdu ballastit umpion sisälle.

No lyhyet on ne mihin enempi lisätehoa kaipaan, ei täällä etelässä kovin montaa metriä voi pitkät päällä ajella kun jo joku tulee vastaan. Katotaan millaiseksi nuo muuttuu noiden lamppujen kera. Olen itserakas paskiainen enkä välitä vastaantulijoista  ;D

 Noissa on joku extra slim ballasti, aika pieni kooltaan, no jos ei mahdu niin sit ne pitää koteloida siististi siihen viereen.

Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

Poissa -late

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 148
Vs: V90 '98
« Vastaus #20 : 20.12.2011, 18:15:21 »
Varsinki pimeellä ja sadekelissä xenonpolttimo normiumpiossa on silkkaa vittuilua vastaantulijoille  :idiot2: Rihlaamattomaan umpioon tarkoitetut r-xenonpolttimot vois pelata paremmin vaikka varmaan heijastelee umpion rihlauksista jokatapauksessa. Niissä on estetty valonpääsy umpion alareunaan, mistä se sit heijastuu suoraan kaverin silmään.

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Vs: V90 '98
« Vastaus #21 : 20.12.2011, 19:06:38 »
Varsinki pimeellä ja sadekelissä xenonpolttimo normiumpiossa on silkkaa vittuilua vastaantulijoille  :idiot2: Rihlaamattomaan umpioon tarkoitetut r-xenonpolttimot vois pelata paremmin vaikka varmaan heijastelee umpion rihlauksista jokatapauksessa. Niissä on estetty valonpääsy umpion alareunaan, mistä se sit heijastuu suoraan kaverin silmään.

Noi H1 umpiot on vähän niin ja näin ton hajavalon kanssa, rihlat hajottaa valon jokatapauksessa. H4 sen sijaan menee paljon huonommin, kun niissä on ne solenoidilla liikkuvat polttimot. Voisihan noihin laittaa sitten vaikka 100w normipolttimotkin, että näkisi kunnolla, hajavaloa niistä syntyy samallalailla. Noi nyt sentään ei oo niitä 8000K valoja, vaan aika maltilliset värilämmön kanssa. Katotaan mitä noista tulee, seinää vasten näkee noi valokuviot aika hyvin ja onhan noissa myös moottorisäädöt, että saa tarvittaessa vähän alaspäinkin kesken ajon, jos näyttää liian häikäisevältä.

Yhtälailla vittuilua vastaantulijoille on käyttää väärin suunnattuja valoja ja sumuvalojakin, puhumattakaan noista kirkkaista ledihässäköistä.
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8932
  • Teiden tukko
Vs: V90 '98
« Vastaus #22 : 20.01.2012, 10:44:35 »
Yhtälailla vittuilua vastaantulijoille on käyttää väärin suunnattuja valoja ja sumuvalojakin, puhumattakaan noista kirkkaista ledihässäköistä.

Kirkkaat LEDihässäkät on kiellettyjä pimeessä. Sumuvalot saisi kyllä lailla kieltää.
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Vs: V90 '98
« Vastaus #23 : 30.01.2012, 12:23:03 »
Vilkuilin umpion sisään ja kyllä ne ballastit sinne mahtuisi, jos vain joskus se toinen setti tulisi. Eka setti on jo odottelemassa, mutta ei viittis kahta kertaa umpioita purkaa niin oottelen toista settiä vielä saapuvaksi.
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

Poissa eskolanpena

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 41
  • www.vrcf.fi
Vs: V90 '98
« Vastaus #24 : 01.02.2012, 17:07:00 »
Noi H1 umpiot on vähän niin ja näin ton hajavalon kanssa, rihlat hajottaa valon jokatapauksessa. H4 sen sijaan menee paljon huonommin, kun niissä on ne solenoidilla liikkuvat polttimot. Voisihan noihin laittaa sitten vaikka 100w normipolttimotkin, että näkisi kunnolla, hajavaloa niistä syntyy samallalailla. Noi nyt sentään ei oo niitä 8000K valoja, vaan aika maltilliset värilämmön kanssa. Katotaan mitä noista tulee, seinää vasten näkee noi valokuviot aika hyvin ja onhan noissa myös moottorisäädöt, että saa tarvittaessa vähän alaspäinkin kesken ajon, jos näyttää liian häikäisevältä.

Yhtälailla vittuilua vastaantulijoille on käyttää väärin suunnattuja valoja ja sumuvalojakin, puhumattakaan noista kirkkaista ledihässäköistä.

Ei mulla ainakaan V90 lyhkäsiin laitetut xenonit aiheuta vastaantulijoissa minkäänlaista hermostumista/häikäisyä.
Tietty jos niitä valoja töllää niin kyllä varmaan häikäisee.
Valokuvio silmämääräisesti katsottuna seinää vasten täysin samanlainen kuin halogeenilla ei mitään ylimääräisiä viivoja tai heijastumia.
740 Turbo, 740 Limu, V70 D5 AWD, V60 D6, V90 T8

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Vs: V90 '98
« Vastaus #25 : 01.02.2012, 19:06:05 »
Ei mulla ainakaan V90 lyhkäsiin laitetut xenonit aiheuta vastaantulijoissa minkäänlaista hermostumista/häikäisyä.
Tietty jos niitä valoja töllää niin kyllä varmaan häikäisee.
Valokuvio silmämääräisesti katsottuna seinää vasten täysin samanlainen kuin halogeenilla ei mitään ylimääräisiä viivoja tai heijastumia.

näin voisin itsekin kuvitella, kun hyvin lähellä noi xenon-lamput on kooltaan ja muodoltaan tota tavallista H1 polttimoa. Nyt jo suostuivat vastaamaan ja kysyivät haluanko rahat takaisin, vastasin että mieluiten kyllä ottaisin tilaamani tavarat... josko ne nyt kohta tulis, niin pääsisi vielä tänä talvena niitä käyttämään.
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Vs: V90 '98
« Vastaus #26 : 27.03.2012, 17:05:55 »
Nyt jo on xenonit hyllyssä, jos ne vaikka ehtis vaihtamaankin jossain välissä... Talvella napsahti käsijarruvaijeri poikki ja kirvesmies kolhi kupeen ja nyt viime viikolla alkoi hammastanko vuotamaan tehostinöljyjä pihalle. Kyljestä sain vakuutusyhtiöltä 650€ ja ne kolhut on sellaisia painaumia vaan, tökkään takas ulos kunhan viitsin. Hammastanko onkin jotenkin hiukan erilainen ja sellaista ei varaosapuljuista löydy, sinisellä 1231€. Jenkeistä ebaystä löytyi firma joka niitä kunnostaa ja myy, hintaa kunnostetulle 100$ tietysti pantti ja postit ym kulut päälle, mutta arvelisin silti hinnan jäävän alle 300€, eivät vaan oo vielä vastanneet mun kyselyyn toimittavatko suomeen, vai käytänkö shipiton palveluita.
Viime kesänä vaihdoin raidetangon suojakumit, mutta vahinko lienee ollut jo valmiina ja stefojen välissä paskaa tms ja nyt talven aikana jauhautunut lopullisesti...
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Vs: V90 '98
« Vastaus #27 : 13.06.2012, 10:25:38 »
Xenonit asentui ja toimii hyvin. Ballastitkin mahtuivat helposti umpioiden sisään :) 4300K lyhyissä ja 6000K pitkissä, kun noi 4300K loppuivat kaupasta. Hammastankokin tuli ja vaihdoin paikoilleen, vuoti enemmän kuin vanha. Kevyt asiakaspalaute myyjäfirmaan ja palautti rahat, sekä sain pitää sen toimitetun tangonkin. Nyt etsiskelen joko firmaa joka tuon voisi korjata, tiivistesarjaa, että voisin itse korjata, toimivaa vaihto-osaa jos joku sattuisi tietämään jonkun näistä. Hammastangoksi kävisi 740/940/960/S/V90 jossa olisi hammastangon päissä M14 sisäkierre, jos jollain sattuisi sopiva ja ehjä kuljeksimaan nurkissa..

Auton laitoin myyntiin, jos joku sen vaikka haluaisi. On tuo reilu kymppi satasella hiukan liikaa perstaskulle kun kilsoja tulee reilu 30tkm vuodessa.... Ostin dieseli bemarin, kun takaveto on ainoa oikea...
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: V90 '98
« Vastaus #28 : 14.06.2012, 19:00:30 »
Hienon pelin laitoit myyntiin :-\ Matka-ajossa pääsee vähemmälläkin :) Mukava oli eilenkin sedan-versiolla runsas 400km ajaa...
a car you can believe in

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Vs: V90 '98
« Vastaus #29 : 14.06.2012, 19:42:57 »
Juu, mukava on ajella matkaakin, mutta tuo matka mitä ajelen on isolta osaltaan motaria ja 140kmh rupeaa jo viemään :) ei toi bemu lähellekkään volvon tasoinen ole, mutta joskus on pakko vaan tinkiä  :-\
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

 

RallyBaron  Samppasport