Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 300 => Aiheen aloitti: ebola187 - 26.03.2018, 21:31:45
-
Elikkä, asia on nyt niin, että Possu lähti käymään (viimeksi 2kk sitten :'( )pakkasessa kuin tropiikin kuusen alta, kävi lämpimäksi ja sammui. Tätä teki 4 kertaa, kunnes ei enää lähtenytkään. Ja aina lämpenemisen jälkeen katosi kipinä.
Kaikki maapiuhat ja sulakkeet on vaihdettu ja kosketuspinnat putsattu.
Tulpat, puola, tulpanjohdot, asentotunnistin, jakajankansi, ja -pyörijä uusittu ja hanttarin jalkatilan läpivientiliittimet läpikäyty.
Eli viimeinen mitä keksin oli Renix-sytkämoduuli, jollaista ei saa nähtävästi uutta kun ebaysta.
Hommasin sitten b200k:sta puretut kärjettömät sytkäosat,
niin olisko tämä vaihtoehto edes lähes NAKS ja PAM bolt-on ratkaisu?
Ja kun se ei sitä kuitenkaan ole, niin mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon?
Esim: Jääkö nykyinen asentotunnistin turhaksi hal-anturin takia vai toisinpäin :o
-
Eiköhän se ihan heittämällä mene paikalleen etkä enää tarvitse sitä renixin vauhtipyörää etkä sen anturia. :)
Virtalukon pohja teki joskus sen että sytkä hävisi, piti puolalle tuoda uusi virtajohto että sai pysymään käynnissä
-
Alrighty! Huomenna kokeilemaan onnea, alkaa ikävä olla kova takasin volvoon volkkarista :D
Ja virtalukonpohja on vielä avaamatta, mutta puolan piuhaan tulee kyllä virta.