Ittelläni on paikallisesta halpahallista reilu 10v sitten ostettu halpis hallitunkki (makso jotain 20 egee...)
Toimii edelleen kuin junan vessa, ainoo huonopuoli on juuri toi alaslasku, sitä venttiiliä täytyy kääntää varovaisen huolellisesti
ettei auto rysähdä vauhdilla tonttiin, mut maltilla venttiiliä avatessa saa autonkinkin todella pehmeästi laskeutumaan alas.
Tota tunkkia on käytetty renkaiden vaihdon lisäks vaikka mihin, sekä oon silloin tällöin lainaillut sitä muillekkin, eli käyttöö on ollut.
Esim. Audi 100 -92 alatukivarsien ja etujarrulevyjen vaihto, Saab 900 -90 ja Rellu Laguna -97 pakoputken vaihto (osittainen) ja paljon muuta
missä tarvii päästä auton allekkin. Vähän on välillä vaatinut tietty kikkailua, silti turvallisuudesta tinkimättä.
Olin kerran katteleen kun kaveri vaihteli RAVI Tojoon takajarru kilkkeet, sillä oli käytössä saman kokoluokan tunkki kun mulla
mutta perskuleesti kalliimpi ja jonkin "ihan laatu" tunkkimerkki.
Kaveri sai tojon toisen puolen ylös, kun yllättäen "tunkilta tuli" ja öljyt lens pitkin kaverin rinnuksia, seurauksella et Tojo tontittu aika vauhdilla.
Kaveri lainas mun vanhaa "halpis tunkkia" ja takajarrut tuli kuntoon ongelmitta.
Kaveri kiros oman tunkkinsa alimpaan helvettiin, kun oli kuulemma ollut vähän stanan kallis, eikä nyt niin "hirveen vanhakaan"