Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Kankikari - 18.10.2019, 15:55:41
-
Mietin millätavalla voisi parantaa turbon jäähdytysveden kiertoa ja jos reissussa tuo turbon ylempi letku murenee ja paisari tyhjenee voiko esim syylärin yläpäästä paisarille ottaa letkun ja tökätä se paisarinpää turbon letkuun.
Mitenkä se oikeesti edes kiertää ylhäältä alas vai, toisinpäin, kun tuntus lämpiävän ihan törkeesti.
-
Jos tien päällä turbon vesiletku murenee niin itse tulppaisin vain koko kierron ja normaalin rauhallisesti ajella matkat loppuun. Kuitenkin toiset ajaa isoa kovaa radallakin ilman vesikiertoa.
-
Tienpäällä korjauksena pultti letkunysään ja klemmari kii.
Pidempiaikanen ratkaisu vielä hakusessa.
Tyhjään syylärin anturireikään turbolta vesi ja normiletku paisarilta syyläriin. Vaan kiertääkö vesi tolleen.
-
Niinno miksei sitä voisi korjata ihan alkuperäiseen tyyliin :idiot2:
-
Onhan tuo ihan järjetön systeemi.