0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Elikkä nyt on ongelmana se että etutukivarren se isompi pusla ei pysy paikallaan tukivaressa. Tukivarsi pääsee nousemaan siinä puslan rungossa ylöspäin jyrkästi kääntäessä. Laitoin ensiapuna pikaliimaa väliin ja väänsin puslan kunnolla paikoilleen rautakangella tukivarresta vääntämällä. Viikon pysy paikallaan mutta tänään huomasin että on pari senttiä taas noussut. Mitä asintuntiat on mieltä, mahtaisko tuo pysyä paikallaan kun laittaisi jotain lukitetta väliin. Keväällä vaihdoin nuo puslat, vanhatkaan ei kovin tiukassa ollut ja uudet meni ruuvipenkissä paikalleen aika kivuttomasti. Luultavasti tukivarren reikä jonkun verran liian väljäksi menny syystä tai toisesta. Semmonen ero uusissa vanhoissa puslissa oli että vanhan runko alumiinia ja uuden muovia.
Veikkaan,että se sinun uuden puslan runko on sittenkin alumenttia,siinä on luultavasti valuvaiheessa tullut ohut kerros kumia siihen alumiinin päälle. Vai onkohan myyty nyt joku pilipali-pusla sinulle? Itse vaihdoin nuo pari vuotta sitten ja ne on kestäneet kyllä ihan hyvin..ja ruuvipenkissä prässäsin myös.Auts,noiden ei pitäisi olla muovia,vaan kumia/alumiinia...
Poraa kaksi pientä reikää kylkeen ja ruuvaat pelti ruuvit niin ei hypi tukivarsi
Voisihan sinne tukivarren reikään laittaa hitsaamalla lisää tavaraa ja hioo sopivaksi. Tai kittiä tai possumassa tai tai.
Hei, nyt vielä kysymys;laitoithan varmaan oikein päin ja kohdistit niillä nuolilla, mitkä on siinä puslarungossa ja vastaavasti tukivarressa? Joskin kohdistusmerkeillä enemmän vaikutusta pulttilinjaan, kuin yleiseen toimivuuteen...?
Samoin päin on kun sulla tuossa kuvassa, eli se puoli jossa on huullos, osoittaa alas eli tiehen päin ja kohdistukset tein vanojen puslien mukaan. Nyt on viikon pysynyt toi pusla kiinni kierrelukitteella. Kävin perjantaina kulmien säädössä mutta ajotuntuma on vieläkin aika levoton. Koko auto ikään ku vippaa sivusuunnassa jos toisen puolen renkaat menee pikipaikan päälle ja kaikki tiemerkkinätkin tuntuu muuttavan auton suuntaa. keulassa ei mitään väljää voi olla kun kaikki on uusittu hammastankoa lukuunottamatta.
Paskana olevat renkaan kudokset vetelee ihan mihin sattuu. Ja toki jos pintakuvio on persiillään tahtoo edelleen kumi kulua vaikka kulmat onkin kunnossa. Katotaan mitä tapahtuu kun saa tuliterät kitkat alle vähän päästä.