Futurez  Kulkukoira

740 korin kantavien rakenteiden muuttaminen.

  • 3 Vastauksia
  • 3031 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suicidesanta

  • Vieras
740 korin kantavien rakenteiden muuttaminen.
« : 12.05.2011, 09:05:43 »
Tulipas tässä villi idea josko väsäsis seiskasta sedanista pickupin !  :idiot2: Mutta mutta mitäs se sitten vaatii katsastukseen jos menee katosta leikkelmää paloja ja hitsaamaan ovia umpeen yms ? Kai noiden kantavien rakenteiden muuttamisessa tarvitaan joku lujuus mittaus tai jotain ? Kori on siis vuosimallia 87.  Onko joku joskus leikellyt autoaan niin, että kantavia rakenteita on tarvinnut muuttaa ?
Onko sellaista edes mahdollista saada kilpiin enää nykyään ?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7605
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 740 korin kantavien rakenteiden muuttaminen.
« Vastaus #1 : 14.05.2011, 14:54:57 »
Koria joutuu vahvistamaan ja niistä pitää olla laskelmat jotka osoittavat riittävyyden. Lisäksi poikkeuslupahakemus Trafiin jolla oli pari vuotta sitten hintaa noin 340e ja hyväksyvät jos ovat hyväksyäkseen, rahoja ei saa takaisin.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 740 korin kantavien rakenteiden muuttaminen.
« Vastaus #2 : 14.05.2011, 22:13:44 »
Et kai sää tommosta leimalle saa.. epäilen

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=445.0

Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5755
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 korin kantavien rakenteiden muuttaminen.
« Vastaus #3 : 14.05.2011, 23:47:22 »
Ymmärtääkseni tälläiseen ei lupia myönnetä ilman oikeasti hyvää syytä ::)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

 

Kulkukoira  Proturbo