KL-varaosat  Race.fi

XC60 D3 AWD Summum 11/12

  • 170 Vastauksia
  • 47200 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12494
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #90 : 17.04.2019, 20:56:29 »
Sama täällä käytössä, välillä koittanut muita pitää vaan aina palattu tuohon. Tuossa  myös tottuu tuohon, että nopeus näkyy isona. Tuntuu muista sitten "hankalalle" kattoa se nopeus.
hyvä etten ole ainoa joka ajattelee että ne muut tilat on huonoja.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa tommi k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #91 : 21.04.2019, 11:22:30 »
Perjantaina pikainen pesu pihalla, pintaan Dodo Juicen Need for Speediä ja Purple Haze Pro:ta.

Sunnuntaina suvikumit alle

Volvo 340 DL 1981 -> Volvo 242 DL 1979 -> Volvo V70 1997 -> Volvo V70 2,5T 2004 -> Volvo XC90 D5 2007 "Möykky" -> Volvo XC60 D3 AWD 2012 -> Volvo XC60 T6 LR 2023

Poissa tommi k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #92 : 06.05.2019, 11:01:13 »
Piti tila aika tuulilasin vaihdolle, halki alareunasta puolelta toiselle ja vänkärin puolelta tippasee jo vähän vettä sisään. Parista paikasta kyselin hintoja, 440 - 510 euroa. Vaihdon jälkeen pitänee miettiä että ottaisiko tuulilasivakutuutuksen kun sen nykyään saa kaikkiin kaskoihin (noin 100€ vuosi lisämaksua)
Volvo 340 DL 1981 -> Volvo 242 DL 1979 -> Volvo V70 1997 -> Volvo V70 2,5T 2004 -> Volvo XC90 D5 2007 "Möykky" -> Volvo XC60 D3 AWD 2012 -> Volvo XC60 T6 LR 2023

Poissa tommi k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #93 : 09.07.2019, 16:49:48 »
Pientä päivitystä tähän...

Tänään tuli vaihdettua facelift-sivupeilit. Kuskin puolelta kun oli moottori mennyt eikä sopivaa vastaava tullut vastaan, niin Ruotsista tilasin faceliftit. Oli suoraan plug-and-play kun löytyi sopivilla koodeilla osat (myyjän avustuksella)
Volvo 340 DL 1981 -> Volvo 242 DL 1979 -> Volvo V70 1997 -> Volvo V70 2,5T 2004 -> Volvo XC90 D5 2007 "Möykky" -> Volvo XC60 D3 AWD 2012 -> Volvo XC60 T6 LR 2023

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #94 : 09.07.2019, 19:00:41 »
Pientä päivitystä tähän...

Tänään tuli vaihdettua facelift-sivupeilit. Kuskin puolelta kun oli moottori mennyt eikä sopivaa vastaava tullut vastaan, niin Ruotsista tilasin faceliftit. Oli suoraan plug-and-play kun löytyi sopivilla koodeilla osat (myyjän avustuksella)
Mites ne eroaa vanhoista ?
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa tommi k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #95 : 09.07.2019, 19:38:41 »
Mites ne eroaa vanhoista ?

Eipä taida muuta eroa olla kuin tuo vilkku

Ennen:


Jälkeen:

« Viimeksi muokattu: 09.07.2019, 19:53:41 kirjoittanut tommi k »
Volvo 340 DL 1981 -> Volvo 242 DL 1979 -> Volvo V70 1997 -> Volvo V70 2,5T 2004 -> Volvo XC90 D5 2007 "Möykky" -> Volvo XC60 D3 AWD 2012 -> Volvo XC60 T6 LR 2023

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #96 : 09.07.2019, 20:13:15 »
Eipä taida muuta eroa olla kuin tuo vilkku

Ennen:


Jälkeen:


Okei, nättiä  ;)
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa tommi k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #97 : 15.08.2019, 08:30:28 »
Pientä päivitystä taas. Eilen kävin vaihdattamassa taakse jarrulevyt ja -palat (lopultakin, olleet tallin pöydällä vuoden päivät...), lisäksi vaihtoivat jarrunesteet. Hintaa operaatiolle kertyi ~160€. Nyt uskaltanee opetella käyttämään tuota sähköistä "käsijarrua"
Volvo 340 DL 1981 -> Volvo 242 DL 1979 -> Volvo V70 1997 -> Volvo V70 2,5T 2004 -> Volvo XC90 D5 2007 "Möykky" -> Volvo XC60 D3 AWD 2012 -> Volvo XC60 T6 LR 2023

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #98 : 15.08.2019, 12:27:29 »
hyvä etten ole ainoa joka ajattelee että ne muut tilat on huonoja.

Jopa mun Vaimo halus ton power teeman kun näki sen mulla käytössä ;D Teema kun on mahdollista valita avainkohtaisestikin. Hänellä oli alunperin se sininen "elegant" tjsp

Nyt uskaltanee opetella käyttämään tuota sähköistä "käsijarrua"

Etkö ole aiemmin käyttäny? ???

"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa tommi k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #99 : 15.08.2019, 13:52:31 »
Etkö ole aiemmin käyttäny? ???
kerran tainnut kokeilla parin vuoden aikana nuilla vanhoilla jarruilla. Nyt vajaan 24 tunnin aikana teistaillut jo kahdesti  :)
Volvo 340 DL 1981 -> Volvo 242 DL 1979 -> Volvo V70 1997 -> Volvo V70 2,5T 2004 -> Volvo XC90 D5 2007 "Möykky" -> Volvo XC60 D3 AWD 2012 -> Volvo XC60 T6 LR 2023

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #100 : 15.08.2019, 15:59:58 »
kerran tainnut kokeilla parin vuoden aikana nuilla vanhoilla jarruilla. Nyt vajaan 24 tunnin aikana teistaillut jo kahdesti  :)

Käsijarru kannattaa kyllä kytkeä aina kun pysäköi eikä jättää autoa ns. "laatikon varaan"
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa Ansoni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 249
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #101 : 15.08.2019, 20:51:21 »
Käsijarru kannattaa kyllä kytkeä aina kun pysäköi eikä jättää autoa ns. "laatikon varaan"

En oo kans kyllä koskaan kässäriä käyttäny. Ollu useita automaatteja monien vuosien ajan, eikä koskaan oo mitää ongelmia oo ollu missään autossa. Eli miksi pitäis käsijarrua käyttää??? Mikä on sen mukanaan tuoma hyöty? Tosin koskaan ei auto kyllä oo missään jyrkissä mäissä parkissa.

Ja itsellä kans jatkuvasti mittaristossa toi "Power" - teema. Selkeästi paras. On nii hyvän kokoset numerot ja hyvällä korkeudella mittaristossa, että vastaa melkein hud-näyttöö  :).  Helppo tsekata nopeus vaan pikkusen katsetta laskemalla.
XC60 D4 AWD Business Summum -16
Ex-S60 R-design -11

Poissa Ambasador

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #102 : 15.08.2019, 21:13:49 »
Miks pitäs olla käyttämättä, kun se kerran on sinne jostain syystä laitettu?

Poissa j_m_k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 166
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #103 : 15.08.2019, 22:19:50 »
Sama täällä käytössä, välillä koittanut muita pitää vaan aina palattu tuohon. Tuossa  myös tottuu tuohon, että nopeus näkyy isona. Tuntuu muista sitten "hankalalle" kattoa se nopeus.

Mä en tykkää powerin punaisesta värityksestä. Lisäksi adaptiivisen vakkarin näyttö on parempi classicissa. Eli classicilla mennään, em. syistä. Eco on väriltään kauhee

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: XC60 D3 AWD Summum 11/12
« Vastaus #104 : 15.08.2019, 23:31:48 »
Mä en tykkää powerin punaisesta värityksestä. Lisäksi adaptiivisen vakkarin näyttö on parempi classicissa. Eli classicilla mennään, em. syistä. Eco on väriltään kauhee

Eikös punainen oo silmille paras ja sininen vastaavasti huonoin. Muistelen että silloin kun alkoi tulla sinisiä mittaristoja niin joku silmälääkäri kirjoitti tyrmistyneensä moisesta amatöörimäisyydestä
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

 

KL-varaosat  Race.fi