Jotain pientä taas saatu aikaiseksi. 15 tuumaiset Virgot tuli hankittua ja nyt alkaa noiden liian pienten 14 tuumaisten jälkeen näyttää jo paremmalta. Lämppärin hana tuli fiksattua, niin pysyy nesteet siellä missä pitää eikä kengillä. Nyt pystyy jo käyttämään lämppäriä, joten talvea varten taas yksi asia kunnossa. Koneen korvakket tuli vaihdettua, kuskin puolelta oli korvake poikki ja ei tuo toinenkaan missään parhaassa mahdollisessa kunnossa ollut. Ravistukset poistuivat. Kone on myös oikeassa asennossa, niin varmasti säästää kardaanin niveliä.
Lisää tehoa kaipaisin. Mitäs helppoja tapoja olisi saada b230f koneeseen lisää löylyä? Jos nyt pitäydytään siinä, että M47 ja vakioperä pysyy ehjänä. Ilmeisesti tuonne noin 300hv/400nm asti pärjää vakio vaihteistolla ja perällä? Jos olen tulkannut foorumin tuloksia oikein. Tavoitteena pitää auto edelleen ns. käyttöauto statuksella. Ja ulkoasu mahdollisimman vakiona... Turbo lienee helpoin vaihtoehto ja mitä foorumia olen tulkannut, niin noihin tehoihin pääsee kohtuullisella vaivalla.
Oma ajatus seuraava:
B230F lohko, 13mm veivit, vakio männät
530 kansi
Nokasta en vielä ole varma. Ilmeisesti H tai K nokalla pärjää jo jotenkin?
HX35 tai HX35super 12 pakopesä
3" dp ja loppu putki 2,5" vaimentajilla.
Biltema välijäähy
Biltema 50mm hukkis
Megaruutta tai maxxecu, pitää tutustua vielä tarkemmin
Isommat suuttimet, suosituksia koosta?
Mihis tuolla reseptillä pitäisi tehojen osua?