Käytin sitten autoa Oulun Wetterillä, lompakko keveni taas reippaasti, mutta muuta tulosta ei tullut. Toki oli mittailleet että piuhat liittimeltä boksille on kunnossa jne. pientä, mutta niitä moottorin koodeja siis ei saatu luettua.
Nyt kuunnellaan mielellään villejäkin arvauksia, mistä moinen vois johtua?
Wetterin ukot veikkaili jopa ohjainlaitevikaa, mutta eihän auton pitäs kai juurikaan pelata jos siellä vikaa ois... Purkaamolla käytiin kokeilemassa toista ilmamassammittaria, ei vaikutusta. Turbo käytettiin irti, hieman on siivet pyöristyneet mutta kuitenki aivan soiva peli pitäs vielä olla. Egr oli tulpattu peltilätkällä, venttiilin liikkuminen testattiin, hyvin liikkuu, ei jumi. Ku Egr:n otti käyttöön ni valo palo useammin ja laajemmalla alueella, laitettiin sitte alipaineletkuun tulppa ni se on taas pois pelistä.