0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ei kai siinä syöttöruuvissa vaan ole se metallihela paikoillaan ?
sen kierrosten leijjumisen voi poistaa muullakin kuin syötön määrällä
ei ole. lähinnä kai bensakoneisiin meinattu joissa pakokaasu kuumempaa. onhan noita diisselissäkin mutta d24 ei niin kuumaksi taida tulla että todellista tarvetta ois
Syöttöruuvin vastakierre on siinä alumiinissa itessää.Ei oo vastamutteria joten jos se ruuvi ei liiku mihinkää päin sitä pyörittäessä ni jenka on korkannu.Eli joku on todennäkösest menny sitä ruuvia väkisin kääntämää sinetin paikalla ollessaan,on mun veikkaus. Jos haluaa että tyhjäkäynti ei jää leijumaan syöttöä tarpeeksi ruuvatessa ni joutuu pumpun sisäisii osii muokkaamaa.Ei oo ihan simppeli homma mut onnistuu kyllä,kun tietää mitä tekee ja miten tekee