Jees, "pieni" käyttöönottohuolto menossa, siitä tarinaa tuolla:
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=143372.0Samassa yhteydessä huomasin, että takapenkin vasemmassa reunassa on keltainen töpseli irrallaan. Siellä sen on edelleen irrallaan ja nyt ihan hiljattain perehdyin aiheeseen ja sehän on DEM:lle menevä johtosarja. Eli, kärry on nyt siis etuvetoinen, eikö? Historiasta ei tietoa, mutta tuskin kukaan vahingossa on sitä irrottanut, joten joku vika on taustalla. Haldex on ennen tätä ollut ihan vieras, vaikka nelivetoja on pihassa ollut monen merkkisiä ja on nytkin, muu kuin Volvo. Tuossa on siis mitä ilmeisimmin gen 3. Auto ei vielä ole ajossa, iCarsoftin lukija on postissa tulossa, sillä pitäisi saada SRS-valot sammumaan tai ainakin selvitettyä koodi. Pystyykö sama värkki analysoimaan myös DEMin?
Sen mitä nyt olen lueskellut, niin vikapaikkoja on itse DEM, pumppu tai sitten booriholkki. Tietysti koko perä voi olla myös hajalla, mutta tulisiko siitä jo ääntä? Ei tuosta mitään ekstraa kuulunut missään vaiheessa, sen lyhyen pätkän aikana minkä ajoin kaupanteosta kotiin. Öljyt ja suodattimet menee kyllä joka tapauksessa vaihtoon, kunhan tämä aktivoituu.
Eli, missä järjestyksessä tuota kannattaa lähteä haarukoimaan? Sulake 23 on ehjä. Jos booriholkki on finito, niin pitääkö se ääntä, jos töpseli on tuolla tapaa irti? Pystyykö pumpun kunnon jotenkin selvittämään? Jne? Jne? Paljon kysymyksiä, kun on vielä aika vieras aihe.