Hei
Vaihoin viimein taakse toisen jarrusatulan, sitä pitänyt välillä herkistellä. samalla jarruletkuja. Nyt ollut sulaakin tietä niin ei sen tyhjää tarvi vetästa. Ainakaan hoksannut että olisi tyhjää lyönyt kun valot syttyy. Eihän jarrujärjestelmässä kovin montaa osaa ole. Edessä vasemmalla ABS-kehä vähän heikommassa kunnossa kuin oikea. Vaihtaa ja samalla anturi jos vain anturin pultin saa auki, on tiukassa ja melkein pyöreä.
Täysin tuo EBD-kytkimen toiminta ei ole auennut. Tarkoitus sillä jakaa jarrutehoa etu ja takapään välillä. Itse kytkin kai kertonee vain että onko primary piirissä painetta?
Sen perusteella ABS-boksi sitten jakaa primary ja secondary piirin välille tehoja? Ei ilmeisesti ole niin tehokas kuin ABS/tracks, lähinnä hieno säätöä...