Carcom Oy  Ateho

v70 -99 pnp kytkin

  • 4 Vastauksia
  • 3092 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa baci

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
v70 -99 pnp kytkin
« : 01.03.2011, 18:52:20 »
kertokaas viisaammat mulle että mitä mun pitää tehdä nyt ku tuossa eilettäin putsailin pnp kytkimen ja ku koitin eka kerralla startata niin ei lähteny ja ei ku uudestaan irti niin oli siitä käpälästä lähteny ne koskettimet irti ne oli siellä sisällä irtaallaan.. no ei siinä uudestaan paikoilleenn ja kokeilin käynnistää niin vaihde N-asennossa niin ei lähteny ja ku laittoin P- asentoon niin lähti.. Siis kuuluuko se lähteä käyntiin N-asennossa myös vai onko mulla nyt vaijerin säätö edessä vai pitääkö vielä käyttää irti koko hommeli..?? Ja vielä lisäksi että onko normaalia että siinä käpälässä oli kulunut toiselta laitaa yksi kosketin että voiko se johtua siitä että ei lähde N-käyntiin???

Poissa HTK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 597
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 -99 pnp kytkin
« Vastaus #1 : 01.03.2011, 19:48:58 »
Enpäs ole varma kuinka volvossa on kun aina P-asennossa sen olen käynnistänyt, mutta joissakin malleissa muilla merkeillä käynnistys onnistuu vain P-asennossa.

Poissa 1tumppi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • Motto: Joka pieremättä kusee se naimatta kuolee!!
Vs: v70 -99 pnp kytkin
« Vastaus #2 : 01.03.2011, 20:30:49 »
Kyllä myös N:llä pitää lähtee starttaamaan. Mulla oli myös vinoon kulunut kosketin, mulla ei vaan pelannut pakkivalo. Aika yleinen vika näissä. Minä varovasti venytin niitä pieniä jousia ja vaihdoin koskettimien paikkaa, niin alko pelata. Kannatta käyttää vaikka vaseliinia niin pysyvät paikallaan laittaessa kantta kiinni.

Niin ja muista laittaa kytkin just siihen asentoon missä se oli.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2011, 20:32:41 kirjoittanut 1tumppi »
MB R 320 cdi aut. -06
Chrysler Town & Country 3,8 aut. -06
Volvo s40 2.0 -97

Poissa baci

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: v70 -99 pnp kytkin
« Vastaus #3 : 01.03.2011, 21:06:09 »
joo pakki valon sain toimimaan ja seuraava vika jäi.. ei kai se auta ku purkaa vaan uudelleen ja kokeilla leikata kynistä pitemmät jouset jos sais toimiin.. muistatko tumppi yhtään oliko sulla kulunu se kosketin sieltä yläpäästä vai juuresta??

Poissa 1tumppi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • Motto: Joka pieremättä kusee se naimatta kuolee!!
Vs: v70 -99 pnp kytkin
« Vastaus #4 : 01.03.2011, 22:57:13 »
joo pakki valon sain toimimaan ja seuraava vika jäi.. ei kai se auta ku purkaa vaan uudelleen ja kokeilla leikata kynistä pitemmät jouset jos sais toimiin.. muistatko tumppi yhtään oliko sulla kulunu se kosketin sieltä yläpäästä vai juuresta??

En yhtään muista, kesästähän on jo aikaa jolloin taistelin sen kanssa.
MB R 320 cdi aut. -06
Chrysler Town & Country 3,8 aut. -06
Volvo s40 2.0 -97

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo