Toi eka ahdin,joka oli paikalla saksasta tullessa,oli ihan loppu ja se ei savuttanut sillä yhtään.Tuli vähän väärin kirjoitettua että se olis hajalla,mut vaikka se oli ihan loppu niin kyllä se toimis normisti.
Uudella ahtimella savutus siis alkoi.
Tällä toisella ahtimella koetettu myös käyttää ilman koko pakoputkea ja näkee silloin selvästi että öljyä tulee pakopesään ja öljyä tihkuu myös imupuolelle.
Koetettiin käyttää myös siten,että turbo oli löysästi kiinni pakosarjaan(pieni ruuvari välissä) ja siitä tuli selväksi että öljyä ei tule pakosarjan kautta ahtimelle.
Pari ajatusta:
Meneekö ahtimelle liikaa öljyä tai liian kovalla paineella?
Tulee kampikammioon liikaa painetta vielläkin,jostain syystä?
Vai öljynpoistoputkessa tai koneen sisällä joku juttu,mikä häiritseen öljyn poistumista?