Jos parin viikon päästä vasta vaihto, niin suosittelen hieman crc, wd40 tms ruikiimaan jarruputkeen ja mutteriin, jos helpottaisi aukeamista.
Ja muistaa ensimmäisenä arvailla jarruputken, tai taistella sen vaan löysällä.
Satula on kahdella 13mm kannalla olevalla pultilla kiinni ja nämä on monesti hyvinkin tiukassa.
ja tilaahan ei kauheasti pitkille avaimille ole, ellei nosturille pääse.
Suosittelen samalla ostamaan palojen kiinnitys tapit ja jousen (2 tappia ja 1 jousi/puoli).
Samoin suosiolla ottaa käsijarrukengät uudet.
Ja jos on hyvinkin kuluneet levyt jo, joutuu kaivelemaan hieman isompaa meisseliä tms jotta saa satulan väännettyä pois paikaltaan.
Eikä mitään lukkopihtejä jarruletkuihin!
Suosiolla astia ja/letkunpätkä ja antaa vanhojen nesteiden valua pois, kun niitä ei ole hetkeen kuitenkaan vaihdettu.
Normi dot4 neste kun ei mitään juuri maksa.
Ja vielä jos on tietoa että menekkiä on enemmän ja tai myöhemmin, ostaa sen 5litran tonkan, ei montaakaan puolen litran törpelöä saa sillä hinnalla.