1994 850, 2,5L 20V vapari bensa, nelivaihteinen automaatti, ajettu karkeasti 350tkm.
Maantieajon jälkeen vaikuttaisi että turbiinilukko pysyy jääräpäisesti päällä, pysähtyessä tuntuu irrottavan vasta juuri ennen kun kone ehtii sammua, joskus sammuukin. Välillä suuremmista nopeuksista tultaessa kylänmaisemiin tuntuu myös että laatikko ei halua vaihtaa pienemmälle. Jos ajelee vain taajamanopeuksia, ongelmaa ei ilmene.
Voiko tuon lukon jotenkin deaktivoida kokeillakseen että johtuuko ongelmat siitä vai jostain muusta? Laatikkoöljy tuoksahtaa hieman huonolle, on kuitenkin vielä suht terveen punaista. Mahtaisiko lootaöljyn vaihto auttaa tuohon, vaihteet kuitenkin vaihtuu ihan nätisti kun vika ei ole päällä?