1
Offtopic / Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Uusin viesti kirjoittanut VäLKKy tänään kello 08:30:05 »https://classic.nettiauto.com/volvo/850/14258660
Ei kannata ostaa, juuri poljettu Alastarolla
https://classic.nettiauto.com/volvo/850/14258660
Päivitetty.kiitti en ite kännikällä alkanut turaamaan
Noniin, tänään taasen vähän värkkäilin. Bensaa ei enään taida valua äkkiseltään mitä kahtoin, syy tälle säädin kiihrytyspumputangon niin että näkyy 5mm.
Eikä nuo lammikkoa muodosta kaasareide putkiin auton käydessä.
Bensanpinnankin sain mitattua tuollein kansi kiinni ja putki irti, jolloin molemmat on 28mm, eli muutaman millin korkeammalla kun nuo sun 31,5mm. Tämä taitaa johtua että mulla 15mm kannen ja kohon väli ja sulla immeisesti vähän enemmän.
Mutta en nää ongelmaa kun ei kastu putket, muulloin kun kaasua enemmän painassa kun kiihytyspumppu ruuttasee kunnon satsin.
Mietin vaan että minkähän takia mulla tuo boaa nopeasti ja melkein sammuu kun kaasun painaa pohjaan tyhjäkäynniltä, luulis että kiihytys pumpun antama bensa riittää kun kasteleen sen verta kaasareita
Ja muuten mites sulla noi misabien kiinnitys kanteen on onnistunut? Itseltä jouduin ottamaan pakosarjan pulttien paikoista monta milliä pois että sain imu- sekä pakosarjan samaan tasoon ja tuntuu ettei misabit silti kiristy kunnolla kanteen tai ovat kierot koska hörppivät ilmaa ilman silikooni liimaa.
Ilmasta puheen ollen tänään viimeiseksi huomasin kun ihmettelin tuota että miksi 1 sylinteri imee vähemmän, niin bräkiksellä kun ruuttasin 1 sylinterin imukaulan ja pakossarjan väliin niin kierokset laski, eli imuvuotoa on!
Pitänee vielä kokeilla, tekee mieli kohta heittää noi imusarjat mäkeen tai onkohan ne kierot että joutuu plaanaamaan…
Oletko jo vaihtanut laatikkoon öljyt? Siinä näkisi tuleeko ulos jotakin mujua joka juorua jostakin vakavammasta vauriosta, josta syytä huolestua. Jos öljyt ok niin eikun vetoja.
Meillä kahdessa laitteessa gs6-37dz, ainakin toisessa jousitettu sintteri ja toisessa saattaa olla massalevy. Kyllä laatikoiden äänimaailma on aika raju ja toimii silti ok. Toisella ajettu useita tuhansia radalla kilpaa ja toisella räppäilty jääradalla ja radalla ja siirtymät liikennöity normaalisti.
Nyt tallin lattialle ilmaantui varalaatikko joka otetaan kisoihin mukaan, koska molemmat lodjut toimii äänistä huolimatta normaaliin tapaan niin ajetaan.
Jos laatikkoon on vaan hitsattu toinen koppa eikä ole tasoa oikastu hitsauksen jälkeen nii saattaa sojotaa akselin mihin sattuu, vetelee älyttömästi tuo alumiini ku hitsailee.. Tiiän yhen tapauksen missä laakeri hirtti akseliin kiinni ja vaihteistosta katkes siirtäjä tuon vinouden takia