Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: kupari s40 - 22.08.2018, 01:14:29
-
Onko tuo jossain mainittu 6009 (75x45x19) laakeri kaikissa S60 vetareissa sama? Auto siis geartronic automaatti -01 T5.
Kysellä jos hommaa nuo laakerit ja simmilevyt jostain valmiiksi, kuskinpuolel alkavaa täristystä joka etenkin 80-100km/h välillä esiintyy aina välillä.
Muut vaihtoehdot kuin vetarista tuleva on suljettu jo pois.
Ei himmeli, tämän mode voisi yhdistää vaikka "S60 T5 ravistaa" juttuun tuossa vähän alempana. Omassa selvä että laakeri menossa muttei halua koko vetaria ostaa jos irtonaisen laakerin saa.
-
Tukilaakeri on vain apukuljettajan puolelle menevässä akselissa. Ei siis välttämättä vaikuta kuljettajan puolen tutinaan..?
-
moi
volvo v70 2005 ja 2.5T AWD .... samat oireet ja kuskinpuoleinen vetari oli syypää, vetarissa ei tuntunut väljyyttä tai muuta vikaa, ainoa tapa oli kokeilla toisella vetarilla ja todeta että alkuperäinen oli syypää tärinään
-
Kiitos vastauksista.
Eli etsittävä vetari jostain, uudet lukemani perusteella sinisel yli 600€ ja näköjään jotkut varaosaputkat jotain tarjoaa mutta ei hajua sopivuudesta geartronic.
.. https://www.autoihinvaraosat.fi/volvo-osat/s60-i/15151/10162/vetoakseli
Käytetyissähän edessäoleva kestoaika ja arpapeliä tuleeko ehjä rajoittaa mielenkiintoa.
No emännän vehje niin miettiköön miten tehdä ja milloin alkaa tärinä ärsyttää liikaa, nyt hetkittäistä silloin tällöin.. Muuten onkin hyvässä kunnossa.
-
ebaysta löytyy ton ikäsiin hyvin vetareita (uusia) noin 150€ hintaluokkaan. Kantsii katella alkuperäinen osanumero millä etsii.
Itse tilasin just kolmoskoppaseen kuskinpuolisen vetarin, laadusta en tietty osaa sanoa mitään vielä.