RallyBaron  Samppasport

S40 lunastukseen

  • 1 Vastauksia
  • 2093 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa iFlanker

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
S40 lunastukseen
« : 11.10.2011, 21:17:30 »
Törmäsipä tuossa taannoin kesällä esson baariin menossa ollut rattijuoppo pelle volvoni perseeseen. Rellu tuhosi volvoni lunastuskuntoon ja siitä alkoi hermojaraastava vakuutusasiointi. 7.7. lähtien olen soitellut joka perkeleen paikkaan ja vastapuolen vakuutus on vain odotellut erinäisiä papereita poliisilta. Poliisi kertoi lähettäneensä kuulustelupöytäkirjan, joka ei ikinä muka päätynyt Iffin konttorille, sen sijaan olen itse postittanut kahteen kertaan kaikki paperit heille. Nyt lopulta kaikki tarvittavat paperit kuulemma löytyy ja ensimmäistä kertaa kolmeen kuukauteen joku setä soitteli Iffiltä minulle päin. Olisi valmis tekemään lunastustarjouksen volvostani, mutta SVT:n tarkastaja olikin ilmoittanut kilometrit väärin päin (206tkm oli muuttunut 260tkm)... Nyt pitäisi saada tämä tarkastaja kiinni joka lymyilee lomallaan ja palaa kun palaa ja vastaa puhelimeen mikäli kerkeää, minun sanaanhan ei voinut luottaa tuossa kilometriasiassa. Tulipa vahingossa avauduttua, oikeastaan tulin tänne vain kysymään että minkälaista hintaa mielestänne kannattaisi taistella tästä S40 volvosta.

S40 2.0T 2004 206tkm. Classic malli oliko se nyt business varustelulla. Manuaalilaatikko, nahat, aut. ilmastointi.

Itse pitäisin kiesiä reilun 8k arvoisena. Kehtasipa iffin setä jopa pummata heti kärkeen talvirenkaita aluvanteineen mukaan lunastuskauppaan. Perkele kiitos.

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13522
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: S40 lunastukseen
« Vastaus #1 : 11.10.2011, 21:36:21 »
Tosta referenssiä http://www.nettiauto.com/volvo/s40/4297529 vanhempi tosin toinen myös vanhempi http://www.nettiauto.com/volvo/s40/4210429

kokeile saaha 9k€ ja jos menee tinkaamiseksi niin elä suostu ainakaan kovin paljoo alemmaksi... nettiautosta ne kattoo nuo vakuutus heebotkin noita hintoja tosin halvimmista...
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

 

KL-varaosat  Race.fi