0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
heittäisin semmosen villin veikkauksen että booriholkki menossa perustuen siihen että kun kärri oli perässä niin takapyörillä oli niin paljon pitoa että veto ei välittynyt perään asti kun pöyri holkin kohalta tyhjää mutta sitten ilman kärriä booriholkki pitää sen verran että voima välittyy perään asti.Tämä siis puhdas MuTu mutta oli eka looginen selitys ainakin itselle
Näissähän vanhemmissa takapyörien pitää pyöriä ennen kuin veto välittyy takapyörille. eli jos peruutat ja sit liukkaalla pistät ykkösen ja kaasupohjaan kykin ylös niin jää suttaamaan etupyörillä. Tai jos vaan vedät kässärin päälle niin vetää vain etupyörillä, mutta kun takapyörät pyörähtää niin sit lähtee pukkaamaan takapyörilläki.Jotenkin näin asentaja kerto miten tää vanha neliveto pelittää...
Mutta eikös tällöin pitäisi kuulua jonkin näköistä pauketta tms kun booritus hyppii yli ?!? Tämäkin muuten voisi olla ihan käypä selitys mutta auto oli liikkeellä ennenkuin se jämähti siihen lumipenkkaan ?! Ja siis ennen sitä jämähtämistä jo huomasin sivusta että takapyörät ei ruovi mutta etupyörät lyö tyhjää.
Joko kulmavaihde/eli booriholkki, tai visko.Viskoa veikkaisin minä tuohon ongelmaan itse.Sekun on ihan levykytkin, niin tod näk luistaa, kun isompi paino/kuorma oli takapäällä?
Tästäkään asiasta mitään en ymmärrä, mutta visko on suljettu paketti ja sisältää öljyä yms. osia. Tai näin ainakin luulen.Ei siis luistaessaan haise kuten kuiva kytkin. Käytettynä 'purku osana' hinta näyttää olevan 700€.Jollakin täällä oli kyllä kirjaimellisesti 'purkautunut'!
Paljonkohan tuollainen visko sitten mahtaa maksaa . Siniseltä kun hakee voi olla mukavan kallis
kävimpä kysymässä siniseltä paljon maksaa uus visko... 1600€ ilman työtä. no boori holkki 50€... kummastakohan lähtis ettii vikaa :'D?! voin kertoo että laakeritki on aika arvokkaita :'D.