Kuten ne perinteiset analogiset ovat useassa tapauksessa tehneet. Ettei tule niitä huolestuneita kyselyitä.
Totta. Edellinen oma auto, jossa mittari näytti reaaliaikaisesti lämpötilan tai olla vuodelta 1981. Siinä se eli ja heilui ihan kokoajan, kuormituksen mukaan.
Siinä oli muuten termarin lämpötila-alue 93/104, eli vasta 104 asteessa täysin auki, jo tuolloin. Korkki oli 1.8 bar ja pelkällä vedellä ajaessa päästi aina vedet pihalle (jäähdytysneste nostaa kiehumispistettä).
Jos aloittajan auton kone on tuota ~100 astetta myös talvella, niin en olisi iuin tyytyväinen. Lämpöä riittää, vähemmän karstaa ja todennäköisesti vähemmän kulumisia. Nykyöljytkin on luokiteltu niin hyviksi, ettei ota lämmöstä ihan heti itseensä, toisin kuin 20-30 vuotta sitten (tuolloin 120 asteinen öljy oli käytännössä palanut, ellei ollut jotain oikeasti laadukasta erikoisempaa moottoriöljyä).