0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Olihan niin että 2005 V50 saa ajotietokoneen ja vakkarin toimimaan ilman tuota pin koodia? Vai onko se pakollinen toiminta aina.Ilmeisesti P1 alustassa tarkoittaa tuon binnin lähetystä tuonne VDashille, jossa purkaavat pinnin filusta.
Oliko jo 2005 softan suojauksia pin koodilla?
Tuskin yksityishenkilönä saat lisenssiä.
Kerran katselin Volvon sivuja. Ei ollut mitään mainintaa etteikö saisi. Jos haluaa että voi ladata esim. softa päivityksiä Volvolta niin 3 päivän tilaus maksaa 63.60 dollaria. Ja sitten tietty vielä se että kuinka hyvin Vida toimii piraatti Dicen kanssa. Halvimmillaan aito Vida on alle 3 dollaria 3 päivän tilaukselta.
Jos noin on, niin ihan hyvä juttu. Itse kyllä maksan kolmen päivän lisenssistä aika paljon enemmän
Nuo oli USA hintoja. Näköjään EU hintoja ei julkisesti ole näkösällä. Onko siis enemmän 3 päivältä kuin tuo noin 64$?
Ei. Mutta tuo kolme dollaria päivältä, kolmen päivän tilauksella kuulostaa oudolta.
Sillä sai käytännössä dokumentaation, ei mitään muuta. Ei esim. vikakoodien lukua.
Jos S80 mk2, P3 alustaisissa kaikki. Bensoissa vdashilla pystyy osan suojauksista purkamaan. Siis ECM. P1 ja P2 alustaisissa ei tarvitse purkaa ECM lukitusta. Poislukien d4162t joka loppupään P1 alustaisissa. CEM taas vaatii lisenssividalla koodin avauksen.
Eli onnistuuko ilman kikkailuja purku d2404t 2.0d moottoriseen?
Optimoinnin pystyy tekemään pelkällä vdashilla. Cruisen ja ajotietokoneen aktivointi vaatii koodin purun, mihin ei pelkästään vdash riitä. Jos nyt puhutaan tuosta V50.
Saako tuota tietää että joko tuosta on purettu koodit, suomessa ei ole volvolla tehty tuohon koskaan mitään vaikka kieli on vaihdettu suomeksi. Ruotsissahan se on varmaan tehty kuitenkin.