Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: -Monni - 03.05.2018, 15:07:24
-
Eli 240 korissa b230fk. Lähtee kylmänä käyntiin suht hyvin, mutta kuumana ei ollenkaan. Pilottia ruiskuttaen saa kuumanakin käyntiin. Vaihdettuja osia:
-kampiakselin asentotunnistin
-lämpöanturi
-virranjakaja, pyörijä
-bensapumpun rele
-eri puolalla kokeiltu
Startilla pyörii kuumanakin hyvin, mutta ihmetyttää miksi pilotilla lähtee kuitenkin käyntiin. Viittaisi sillon bensapuolen ongelmaan. Voiko venttiilien huonot välykset aiheuttaa tuommosta?
-
Imu vuodot katottu, imusarjan tiiviste?
-
Pilottia ruiskittu imusarjan juureen eikä vaikutusta
-
Puristuksetkin nyt mitattu, kaikki kympin pintaan, mutta 3. sylinterissä n. 9bar. Lieneekö tuolla vaikutusta?
-
Puristuksetkin nyt mitattu, kaikki kympin pintaan, mutta 3. sylinterissä n. 9bar. Lieneekö tuolla vaikutusta?
ei ole vaikutusta tähän asiaan eikä myöskään käyntiin!